سربازان بریتانیا در جریان تمرینات ناتو از پهپادهای روسی ترسیدند

© Photo / Public domain / U.S. Marine Corps photo by Cpl. Sean SearfusБританский летчик Королевских ВВС обеспечивает безопасность во время погрузки на MV-22 Osprey во время небоевой операции по эвакуации в рамках учений Eager Lion в Аммане, Иордания
Британский летчик Королевских ВВС обеспечивает безопасность во время погрузки на MV-22 Osprey во время небоевой операции по эвакуации в рамках учений Eager Lion в Аммане, Иордания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2024
عضو شوید
رسانه ها گزارش دادند که سربازان بریتانیا را در جریان تمرینات ناتو توسط پهپادهای روسیه ترساندند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از منابع آگاه، به سربازان قوای بریتانیا در تمرینات ناتو در استونیا هشدار داده شد که پهپادهای روسی گزارشات تلیفون های موبایل آنها را می دزدند. از اینرو محدودیت های شدیدی برای استفاده از اینترنت و ارتباطات برای قوا در نظر گرفته شد.
در این گزارش آمده است: "در جریان تطبیقات نظامی ناتو در استونیا، به سربازان بریتانیا هشدار داده شد که جاسوسان روسی می‌توانند "اطلاعات شخصی آنها و نزدیکانشان" را از گوشی های آنها هک کنند.
 لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2024
واکنش روسیه به گزارشات رسانه های بریتانیا در مورد ریانووستی و اسپوتنیک
تجهیزاتی که گفته می شود برای چنین جاسوسی سایبری از آنها استفاده می شود شامل پهپادهای پیشرفته مجهز به تجهیزات الکترونیکی نظارتی و همچنین آنتن های موبایل قابل حمل روی زمین است".
یکی از سربازان اسکادران ارتباطات هوایی قوای بریتانیا گفت که بزرگترین ترس قوا نشت گزارشات موقعیت جغرافیایی و همچنین اطلاعات تلیفون های همراه است. بریتانیایی ها اقدامات لازم را برای حفاظت از پرسنل انجام داده اند، به طور مثال، سربازان تلیفون ها را در تمرینات و عملیات همراه نمی برند و در اتاق های خود باقی می گذارند.
علاوه بر این، گزارش شده است که سربازان استونیاییا مجبور شدند در طول عملیات به داخل دریاچه بپرند تا مطمئن شوند تلیفون های خود را همراه ندارند و از یک سیاست سختگیرانه عدم ارتباط پیروی می کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала