واکنش روسیه به گزارشات رسانه های بریتانیا در مورد ریانووستی و اسپوتنیک

© Sputnik / Vladimir Pesnya لندن
 لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2024
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه خبر داد که بریتانیا اخبار ریانووستی و اسپوتنیک را بی اعتبار می دادند، سخنان پوچ است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه بریتانیا گزارش داد که رسانه های بریتانیایی، ریانووستی و اسپوتنیک را که مورد علاقه مقامات پادشاهی هستند به انتشار اطلاعات نادرست درباره مرگ پادشاه چارلز سوم متهم کردند.
"در لحظه مناسب، مقامات بریتانیا یک نسخه از پیش آماده شده از رویدادها را پرتاب می کنند و رسانه های ناخواسته را به انتشار مطالب جعلی متهم می کنند. مثلاً: رسانه های برنتایایی، ریانووستی و اسپوتنیک را به انتشار یک جعلی در مورد مرگ چارلز سوم متهم کردند. وزارت امور خارجه روسیه به ریانووستی گفت: اگرچه انتشارات در این منابع در مورد این موضوع کاملاً مخالف بود."
اوایل این هفته، برخی از کانال‌های تلگرامی پیام جعلی از کاخ باکینگهام درباره مرگ پادشاه منتشر کردند. ریانووستی برای اظهار نظر با سرویس مطبوعاتی سلطنتی تماس گرفت که این شایعات را رد کرد. این تکذیبیه بود که خبرگزاری روسی یکی از اولین کسانی بود که آن را منتشر کرد.
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2024
روسیه موضع بریتانیا در درگیری پیرامون اوکراین را ارزیابی کرد + ویدیو
با این وجود، نشریات بریتانیایی دیلی میل، تلگراف و اکسپرس ریانووستی و اسپوتنیک را به انتشار یک جعلی درباره مرگ پادشاه متهم کردند.
وزارت امور خارجه اعلام کرد، چنین به نظر می رسد که رسانه های روسی دقیقاً به این واقعیت متهم شده اند که آنها تلاش کرده اند تا "احساس" گسترده را بررسی کنند، یعنی آنها را به بررسی واقعیت متهم کرده اند که در همه رسانه های واقعاً حرفه ای وجود دارد و ذاتی است..
سرویس مطبوعاتی گروه رسانه ایRossiya Segodnya که هر دو آژانس را شامل می شود، به رسانه های بریتانیایی یادآوری کرد که باید حقایق را قبل از انتشار بررسی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала