سقوط 17 پهپاد اوکراینی در حریم 4 ناحیه روسیه

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر ائتلاف تحت رهبری آمریکا پهپاد سوریه را ساقط کرد
ائتلاف تحت رهبری آمریکا پهپاد سوریه را ساقط کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2024
عضو شوید
دستگاه دافع هوا روسیه 17 پهپاد اوکراینی را در نیمه شب گذشته بر فراز مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود و کالوگا منهدم گردید.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد، دستگاه دافع هوایی روسیه 17 پهپاد اوکراینی را در نیمه شب گذشته بر فراز مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود و کالوگا سرنگون کردند.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "طی شب گذشته، تلاش‌ دیگری از رژیم کیف برای انجام تعدادی حملات تروریستی پهپادی علیه اهداف در قلمرو روسیه خنثی شد. دستگاه دافع هوایی وظیفه هفده پهپاد اوکراینی را منهدم و رهگیری کردند که از این تعداد 9 فروند بر فراز قلمرو منطقه بریانسک، سه فروند بر فراز قلمرو منطقه کورسک، دو فروند بر فراز قلمرو منطقه بلگورود و سه فروند بر فراز قلمرو منطقه کالوگا بوده است."
روستایی در نزدیکی بلگورود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله پهپادی ارتش اوکراین به روستایی در نزدیکی بلگورود
قابل ذکر است، قوای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق سرحدی روسیه را تیر باران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و خرابکاری انجام می شود.در مناطق کورسک و بلگورود سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به سود اوکراین نیست. اخیراً قوای روسیه به برخی از اهداف مهم برای کیف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کیف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
"
حملات پهپادی به تأسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "مقادیر تبلیغاتی برای آخرین غربی" استفاده خواهد شد.
در اعلامیه وزارت خارجه روسیه در خصوص حمله پهپادی به پل کریمه آمده بود: "حمله به پل کریمه توسط رژیم کیف انجام شد. این یک رژیم تروریستی است و تمام ویژگی های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین المللی را دارد. تصمیمات توسط مقامات و قوای مسلح اوکراین با مشارکت مستقیم سازمان های اطلاعاتی امریکا و بریتانیا و سیاستمداران اتخاذ می شود. ایالات متحده و بریتانیا یک نهاد دولتی تروریستی را مدیریت می کنند.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در مورد دخالت احتمالی غرب در حمله تروریستی به پل کریمه گفته بود که کرملین از "هماهنگی عمیق" رژیم کیف با واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی،آگاه است. بنابراین "توهم"ی در این مورد وجود ندارد.
Военнослужащие РФ во время военных учений на арктическом зенитном ракетном комплексе ПВО Тор-М2ДТ на базе вездехода ДТ-30  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 210 پهپاد نیروهای مسلح اوکراین از سوی ارتش روسیه
ما به خوبی می دانیم که هماهنگی بین رژیم کیف و واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی و همچنین اتحاد آتلانتیک شمالی چقدر عمیق است. ما به خوبی می دانیم که چه مقدار اطلاعات از اتحاد آتلانتیک شمالی و از واشنگتن بطور مدام در اختیار کیف قرار می گیرد، بنابراین در اینجا هیچ توهمی وجود ندارد.
قوای اوکراین مرتباً با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق روسیه حمله می کند. حملات اصلی متوجه مناطق سرحدی یعنی مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала