- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حمله پهپادی ارتش اوکراین به روستایی در نزدیکی بلگورود

© Sputnik / Anton Vergun /  مراجعه به بانک تصاویر روستایی در نزدیکی بلگورود
روستایی در نزدیکی بلگورود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
عضو شوید
فرماندار منطقه بلگورود روسیه گفت: "یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی به یک موتر در روستای پوچائوو، منطقه شهری گریوورونسکی حمله کرد و سه غیرنظامی کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند."
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف عصر دوشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: "نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از یک پهپاد کامیکازه به یک موتر در حومه روستای پوچائوو، منطقه شهری گریوورونسکی حمله کردند. کارگران ساختمانی در موتر بودند. در اثر این انفجار، سه غیرنظامی بر اثر شدت جراحات جان باختند. من صمیمانه تسلیت خود را به خانواده و دوستانشان ابراز می کنم. اگرچه می دانم که هیچ کلمه ای نمی تواند غم خانواده و دوستان را تسکین دهد."
قرماندار بلگورود افزود: "سه نفر دیگر نیز به نقاط مختلف بدنشان ترکش اصابت کرد. "
رئیس منطقه تصریح کرد: "تیم های آمبولانس دو مجروح را به بیمارستان شهر شماره 2 بلگورود و یک مصدوم دیگر را به بیمارستان ناحیه مرکزی گریوورونسکایا منتقل می کنند و تمام کمک های لازم ارائه می شود."
منطقه شهری گریوورونسکی در منطقه بلگورود با مناطق سومی و خارکف اوکراین هم مرز است و مرتباً مورد گلوله باران از سوی اوکراین قرار می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала