زاخارووا: بی پروایی است که بگوییم یورش ها به نیروگاه زاپروژیا با رژیم کیف پیوند ندارد

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationОфициальный представитель МИД России Мария Захарова. Архивное фото
Официальный представитель МИД России Мария Захарова. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: درباره واکنش غرب به یورش های نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا گفت: آنها خودشان را خون آشام درست کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پخش برنامه نویسنده خود در رادیو اسپوتنیک خاطرنشان کرد: گفتن اینکه یورش ها به نیروگاه هسته ای زاپروژیا مربوط به رژیم کیف نیست، بی احتیاطی است، اما کشورهای غربی به سادگی نمی توانند این موضوع را بپذیرند.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا پیشتر گفته بود، که یورش پهپادی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا "خطر یک حادثه خطرناک هسته ای را افزایش می دهد" و این یورش ها را "بی پروا" خواند.
Бойцы спецназа ФСБ. Архивное фото
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جلوگیری از یورش جنگ افزار کیمیایی سرویس های ویژه ای اوکراین در پیرامون زاپروژیا + ویدیو
این دیپلمات گفت: "بی پروایی است که بگوییم یورش ها به نیروگاه هسته ای زاپرژویا به رژیم کیف وابسته نیست. بی پروایی همینه اما در عین حال در کل بدیهی است که چرا غرب و کسانی که زیر نفوذ آن هستند این کار را می کنند. زیرا به محض بیان کلمات "یورش رژیم کیف به نیروگاه هسته ای زاپروژیا"، اسطوره آنها درباره ای آموزش رایگان و دموکراتیک و رهبر آن زلنسکی به عنوان مرد صلح، همانطور که همیشه می گویند، کاملاً از بین خواهد رفت".
ماریا زاخارووا خاطرنشان کرد، بنابراین، کشورهای غربی همچنان ادعا می کنند که یورش ها به نیروگاه هسته ای زاپروژیا مربوط به کیف نیست.
این دیپلمات خاطرنشان کرد: "آنها حاضر نیستند خود را به جامعه بین المللی توضیح دهند، زیرا به محض انجام این کار، جامعه بین المللی این سوال را مطرح می کند: آیا قسط بعدی که به رژیم کیف می فرستید تضمین می کند که به طور خاص در رابطه با آن استفاده نخواهد شد. نیروگاه هسته ای زاپروژیا؟ و چه کسی چنین تضمین هایی را خواهد داد؟ البته هیچکس. و سوال بعدی این خواهد بود: آیا تضمینی وجود دارد که اگر به زلنسکی قسط بعدی را ندهید، او تعداد حملات را برای باج‌گیری از غرب افزایش نخواهد داد؟ و هیچ تضمینی وجود ندارد. از آنجا که این هیولا پیش از این از سوی غرب پرورش داده شده است، او پیش از این به صحنه جهانی آورده شده است، او پیش از این برای آینده اغوا شده است".
زاخارووا بر این باور است، که کشورهای غربی یک هیولا ساخته اند و اکنون می ترسند به خود اعتراف کنند که ممکن است عواقب آن بر آنها تأثیر بگذارد.
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه به این نتیجه رسید: "به نظر می رسد آنها با صحبت در مورد این که چگونه حوادث خطرناک نباید تکرار شوند، خود را خون آشام می کنند، بدون اینکه متوجه شوند و به مخاطبان خود اجازه سؤال بپرسند که همه اینها در قاره اروپا اتفاق می افتد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала