- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای مسلح اوکراین جزئیاتی از آمادگی ها برای ضد یورش سال گذشته را فاش کردند

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года.
Украинские солдаты закрывают уши в укрытии на передовой в Запорожской области 2 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2024
عضو شوید
جنگجویان نیروهای مسلح اوکراین که در ضدیورش شرکت داشتند، به فرماندهی نادرست اشاره کردند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اکسپرس به نقل از یک منبع می نویسد: ارتش اوکراین که در ضدیورش ناموفق سال گذشته شرکت کرده بود، به درستی در جریان نبود و به نادرستی فرماندهی شد.
در این پیام آمده است: "سربازانی که در عملیات نظامی سال گذشته شرکت داشتند، گفتند که "به درستی در جریان نبوده"، "فریب داده شده اند" و "آمادگی مناسبی برای ضد یورش نداشتند".
Президент РФ Владимир Путин проводит совещание в режиме видеоконференции. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: ضد یورش اوکراین شکست خورده است
گلن گرانت افسر پیشین بریتانیایی نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد، که نیروهای روسی به سرعت یاد می گیرند، در حالی که فقط سربازان در خط مقدم با نیروهای مسلح اوکراین سازگار می شوند.
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین در 4 جون 2023 آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که ضد یورش، شکست خورده است. درماه جنوری پوتین خاطرنشان کرد، که اوکراین در یورش متقابل خود شکست خورده است، ابتکار عمل در دست نیروهای روسی بود و اگر به همین منوال ادامه یابد، به زودی مسئله دولت اوکراین مطرح خواهد شد. همانطور که سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در 19 دسمبر 2023 گزارش داد، نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد یورش خود، 159 هزار پرسنل نظامی، 121 هواپیما، 766 تانک از جمله 37 لئوپارد را از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала