- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: ضد یورش اوکراین شکست خورده است

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совещание в режиме видеоконференции. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин проводит совещание в режиме видеоконференции. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: ضد یورش اوکراین شکست خورده است، اما این کشور در حال آمادگی برای عملیات های جدیدی در برخی مناطق است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: ضد یورش اوکراین به طور کامل شکست خورد، اما در مناطق خاصی از نبرد، کیف در حال تدارک عملیات تهاجمی فعال جدید است که روسیه بر این اساس واکنش نشان می دهد.
Украинские военные около Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ناتو از ضد یورش اوکراین انتظار معجزه داشت
رهبر روسیه در مصاحبه با برنامه مسکو کرملین، که در کانال تلگرامی روزنامه نگار پاول زاروبین منتشر شده گفت: "درباره ای ضد یورش که گفته می شود متوقف شده است، به طور کامل شکست خورده است. ما می دانیم که در مناطق خاصی از نبرد، اما طرف مقابل در حال آماده سازی عملیات تهاجمی فعال جدید است. ما این را می بینیم، ما آن را می دانیم. ما همچنین می دانیم".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: نیروهای روسیه امروز در حال بهبود موقعیت خود در امتداد تقریباً کل منطقه خط تماس هستند، این یک دفاع فعال با بهبود موقعیت آنها در مناطق خاص است.
او افزود: " آنچه اکنون در طول تماس اتفاق می افتد "دفاع فعال" نامیده می شود. و نیروهای ما تقریباً در کل این منطقه موقعیت خود را در فضایی به اندازه کافی بزرگ بهبود می بخشند".
وی خاطرنشان کرد که این امر درباره ای مسیرهای کوپیانسکی، زاپروژیا واودوفسکایا صدق می کند.
رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد: "اگر آن را به طور کلی در نظر بگیریم، شهرک‌ها در آنجا را می‌توان متفاوت نامید، من در مجموع صحبت می‌کنم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала