کمیته بررسی روسیه پرونده ای را درباره ای تامین مالی تروریسم از سوی مقام های امریکا و ناتو باز کرد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Автомобиль следственного комитета России
Автомобиль следственного комитета России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2024
عضو شوید
کمیته بررسی روسیه پس از رویداد کروکوس پرونده ای را درباره ای تامین مالی تروریسم از سوی مقام های ایالات متحده و کشورهای ناتو باز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته بررسی روسیه در برگه ای تلگرامش نوشته است، که کمیته بررسی های روسیه در پی درخواست نمایندگان پس از یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس، پرونده جنایی را درباره ای تامین مالی تروریسم از سوی مقام های ایالات متحده و کشورهای ناتو باز کرد.
کروکوس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2024
کمیته تحقیقات روسیه دست داشتن کی‌یف و اسلام گرایان در حمله تروریستی به کروکوس را بررسی می‌کند
در پیام این کمیته آمده است: "اداره اصلی بررسی ها کمیته بررسی های روسیه بررسی های را درباره ای درخواست گروهی از نمایندگان دومای ایالتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه و دیگر فردها درباره ای تأمین مالی کار های تروریستی از سوی مقام های ارشد ایالات متحده امریکا و کشورهای ناتو انجام داد. بر اساس نتایج آن، یک پرونده جنایی به دلیل جنایت مقرر در قسمت 4 ماده 205.1 قانون جزایی روسیه (تامین مالی تروریسم) آغاز شد".
به گفته بازرسان، پول برای انجام یورش های تروریستی در روسیه و بیرون از این کشور از طریق سازمان های تجاری از جمله شرکت نفت و گاز اوکراین بوریسما هولدینگز /Burisma Holdings تامین شده است. هدف از این کار حذف شخصیت های برجسته سیاسی و عمومی و همچنین ایجاد آسیب های اقتصادی بود.
اکنون کارمندان بخش به همراه دیگر سرویس های اطلاعاتی و اطلاعات مالی در حال بررسی منابع درآمد و جابجایی بیشتر پول به مبلغ چند میلیون دالر هستند. افزون بر این، آنها در حال بررسی مشارکت مقام های دولتی، سازمان های عمومی و تجاری در کشورهای غربی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала