کمیته تحقیق اطلاعات را در مورد ارتباط احتمالی بین تروریست های کروکوس و اوکراین دریافت کرد

© Sputnik / Kristina Kormilitsyna /  مراجعه به بانک تصاویر Люди с плакатом в цветах российского и сербского флагов у стихийного мемориала в память о жертвах теракта в "Крокус Сити Холле".
Люди с плакатом в цветах российского и сербского флагов у стихийного мемориала в память о жертвах теракта в Крокус Сити Холле. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2024
عضو شوید
تحقیقات اطلاعات قابل توجهی در مورد آموزش شبه نظامیانی که حمله تروریستی را در کروکوس صورت گرفته است که ممکن است نشان دهنده ارتباط آنها با سرویس های ویژه اوکراین باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی این وزارت گفت: "تحقیق اطلاعات قابل توجهی در مورد شرایط آماده سازی تروریست ها برای جنایت به دست آورده است که ممکن است نشان دهنده ارتباط آنها با سرویس های ویژه اوکراین باشد".
تحقیقات اطلاعات قابل توجهی در مورد آموزش شبه نظامیانی که حمله تروریستی را در کروکوس انجام دادند، دریافت کرده است که ممکن است نشان دهنده ارتباط آنها با سرویس های ویژه اوکراین باشد.
این وزارت گفت: "تحقیق اطلاعات قابل توجهی در مورد شرایط آماده سازی تروریست ها برای جنایت به دست آورده است که ممکن است نشان دهنده ارتباط آنها با سرویس های ویژه اوکراین باشد".
قابل ذکر است: تحقیقات اطلاعات قابل توجهی در مورد آموزش شبه نظامیانی که حمله تروریستی را در کروکوس انجام دادند، دریافت کرده است که ممکن است نشان دهنده ارتباط آنها با سرویس های ویژه اوکراین باشد.
Президент Франции Эммануэль Макрон во время саммита G7 в Круене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
ماکرون: "داده های با ارزشی" درباره ای یورش کروکوس دارم
سرویس اطلاعاتی گفت: "تحقیق اطلاعات قابل توجهی در مورد شرایط آماده سازی تروریست ها برای جنایت به دست آورده است که ممکن است نشان دهنده ارتباط آنها با سرویس های ویژه اوکراین باشد".
کمیته تحقیقات روسیه افزود که همه متهمین متهم و دستگیر شده اند.
تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارچ قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. خبرنگار ریانووستی که شاهد این حادثه بود گزارش داد که چند مرد استتار شده و بدون ماسک به داخل سالن هجوم بردند، آنها در محدوده نقطه خالی به مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
بر اساس گزارشات اخیر، 145 نفر در این حادثه جان باختند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала