- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای مسلح اوکراین لوای مکانیزه خود را از دست دادند

© Sputnik / Mikhail Palinchak /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области
Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
عضو شوید
تیپ/لوای 153 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین به یک تیپ/لوای پیاده نظام سازماندهی شد.
به گزارش اسپوتنیک، منبع تحلیلی MilitaryLand می نویسد: نیروهای مسلح اوکراین تیپ 153 مکانیزه را به دلیل کمبود تجهیزات از دست دادند.
Участники марша по случаю 72-й годовщины образования Украинской повстанческой армии в Харькове - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
لاوروف: اوکراین یک کشور آشکارا تروریستی است
در این گزارش آمده است: "مشخص شده است که فرماندهی اوکراین تصمیم به سازماندهی دوباره ای تیپ به یک تیپ پیاده نظام گرفته است. دلیل رسمی این تغییرات فاش نشده است، اما گمان می رود که به کمبود خودروهای جنگی پیاده نظام مربوط باشد. شرکای غربی دیگر تجهیزات کافی برای تکمیل تیپ های مکانیزه موجود و تشکیل تیپ های جدید را تامین نمی کنند".
در عین حال، این نشریه می افزاید، که به زودی تیپ 152 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین نیز به تیپ پیاده نظام تبدیل خواهد شد.
رادیو اسپوتنیک پیش از این گزارش داده بود، که فرانسه تجهیزات قدیمی را به سوی اوکراین حرکت داده و به اوکراین منتقل خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала