کی "طرح معقول" را برای برقراری صلح پیشنهاد کرده است

© Sputnik / Vitaliy Belousovوزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد
وزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه اظهار داشت: چین معقول ترین طرح را برای حل و فصل مناقشه در اوکراین پیشنهاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشته است: واضح ترین و مرتبط ترین طرح 12 ماده ای برای پایان دادن به درگیری اوکراین توسط چین در سال 2023 پیشنهاد شد. چین در سال گذشته واضح ترین طرح را ارائه کرد - 12 نقطه، مجموعه ای از اصول و رویکردها. دوستان چینی ما گفتند که ابتدا در مورد همه این اصول مایلند به توافق سایر شرکت کنندگان برسند.
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
وزارت خارجه روسیه: آشفتگی اوکراین فراتر از مرزهای این کشور گسترش پیدا کرده است
اسپوتنیک به نقل از او می گوید. لاوروف خاطرنشان کرد که "فرمول صلح" ولادیمیر زلنسکی، که به طور فعال توسط غرب ترویج می شود، "منویی است که شما از آن آنچه می خواهید بیرون می آورید." به نوبه خود، تمام نقاط طرح چینی "به هم مرتبط و وابسته هستند". " "مهمترین چیز برای ما این است که سند چین مبتنی بر تجزیه و تحلیل دلایل آنچه اتفاق می افتد و نیاز به از بین بردن این علل ریشه است. این سند در منطق از کاملاً به خاص ساختار یافته است.این طرح معقول است که تمدن بزرگ چین برای بحث ارائه کرده است.
ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه طی یک جلسه توجیهی اظهار دراشت که رادیو اسپوتنیک گزارش داده است که لاوروف چگونه دورنمای نشست سران را در مورد "فرمول صلح" زلنسکی ارزیابی می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала