وزارت خارجه روسیه: آشفتگی اوکراین فراتر از مرزهای این کشور گسترش پیدا کرده است

© Sputnik / Natalia SeliverstovaЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: آشفتگی اوکراین ممکن است فراتر از مرزهای جغرافیایی آن باشد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گروشکو معاون وزیر امور خارجه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: آشفتگی اوکراین ممکن است در نتیجه اقدامات ماجراجویانه حتی یکی از کشورهای ناتو از مرزهای جغرافیایی خود فراتر رود.
او گفت: "در نتیجه اقدامات ماجراجویانه حتی یک یا دو کشور عضو ناتو، آشفتگی اوکراین ممکن است از مرزهای جغرافیایی اش فراتر رفته و مقیاسی کاملاً متفاوت پیدا کند".
Здание Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2024
افشای یک گروه جنایت کار با مشارکت مقام های امریکا، ناتو و اوکراین از سوی دومای روسیه
به گفته این دیپلمات، اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه درباره ای فرستادن احتمالی نیرو به اوکراین "نشانگر آمادگی برای پیمودن مسیر تشدید تنش در شرایطی است که خود غرب متحمل شکست راهبردی در میدان می‌شود" و چنین سخنانی پذیرفتنی نیست.
معاون وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد، که هرگونه تهدیدی برای امنیت روسیه از سوی ناتو بی پاسخ نخواهد ماند.
پسین ها دیدگاه های درباره ای درگیری مسلحانه مستقیم بین ناتو و روسیه به طور فزاینده ای در غرب مطرح شده است. کرملین خاطرنشان کرد، که روسیه تهدیدی برای ائتلاف نیست، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. افزون بر این، در سال های پسین، مسکو به فعالیت بی سابقه ناتو در امتداد مرزهای غربی خود اشاره کرده است. این ائتلاف در حال افزایش نیرو است و آن را "بازدارندگی از تجاوز روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به آنچه در حال وقوع است ابراز نگرانی کرده است. وزارت امور خارجه آمادگی خود را برای گفت و گو با ناتو اعلام کرد، اما بر مبنای یکسان، در حالی که غرب باید مسیر نظامی سازی قاره را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала