افشای یک گروه جنایت کار با مشارکت مقام های امریکا، ناتو و اوکراین از سوی دومای روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве
Здание Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2024
عضو شوید
نمایندگان دومای دولتی روسی از وجود یک گروه جنایتکار سازمان یافته با همکاری مقام های ایالات متحده امریکا، ناتو و اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان دومای دولتی روسیه از وجود یک گروه جنایتکار سازمان یافته (تروریستی) که شامل مقام های ارشد ایالات متحده، ناتو و اوکراین است، خبر دادند و از کمیته بررسی ها و دادستانی کل فدراسیون روسیه خواستند پژوهش های انجام دهند و درخواست کمک کردند.
در بیانیه ای که به دست اسپوتنیک رسیده آمده است: "کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه پس از درخواست نمایندگان دومای دولتی درباره لزوم بررسی یورش های تروریستی ایالات متحده، اوکراین و کشورهای غربی در برابر روسیه، تحقیقات خود را آغاز کرد. کمیته تحقیق گزارش داد که تحقیقات به دقت داده های ارائه شده را مطالعه کرده و تصمیم رویه ای خواهد گرفت".
در بیانیه نمایندگان آمده است: "این بیانیه حقایق و رویدادهایی را توصیف می کند که وجود یک گروه جنایتکار سازمان یافته (تروریستی) را تأیید می کند که شامل مقامات ارشد ایالات متحده، رهبران بلوک نظامی-سیاسی ناتو و کشورهای فردی که بخشی از آن هستند، شرکای تجاری اوکراینی بایدن، رهبری سیاسی اوکراین و کارمندان اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و سرویس امنیتی اوکراین است".
نمایندگان خواهان این هستند که "این اظهارات را گزارش جنایت تلقی کنند و در مورد حقایق سازماندهی و تامین مالی تروریسم تحقیق کنند و درخواست کمک به کشورهای خارجی برای بررسی حقایق تامین مالی تروریسم ارسال کنند."
نمایندگان همچنین از کمیته تحقیقات و دادستانی کل فدراسیون روسیه می‌خواهند که "از کشورهای خارجی به منظور اتخاذ تدابیری برای شناسایی، کشف، مسدود کردن یا توقیف هرگونه وجوهی که برای ارتکاب جنایات تروریستی استفاده یا تخصیص داده شده است، درخواست کنند. و تقاضای محکومیت یا استرداد اشخاص دخیل در تامین مالی تروریسم را بنمایند، اشخاص حقیقی و حقوقی دخیل در تامین مالی تروریسم را به محاکمه بکشانند و حقایق مشخص شده و تصمیمات اتخاذ شده را به اطلاع عموم برسانند.
این بیانیه توسط آندری کراسوف، معاون اول کمیته دفاعی دومای دولتی، نیکولای خاریتونوف، رئیس کمیته دومای دولتی در خاور دور، معاون اول رئیس کمیته دومای دولتی در امور آموزش یانا لانتراتووا، فیلسوف الکساندر دوگین و معاون پیشین رادای عالی اوکراین آندری درکاچ امضا شده است.
نمایندگان بیانیه ای را به کمیته تحقیق، دادستانی کل فدراسیون روسیه، اداره فدرال دادگستری آلمان، وزارت دادگستری ایالات متحده، وزارت دادگستری و نظم عمومی جمهوری قبرس و وزارت فرانسه فرستاده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала