رد هشدار پیش از پیش امریکا درباره ای یورش تروریستی در کروکوس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Горящая крыша концертного зала "Крокус Сити Холл"
Горящая крыша концертного зала Крокус Сити Холл - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2024
عضو شوید
یک منبع گزارش ها مبنی بر هشدار پیش از پیش ایالات متحده درباره ای یورش تروریستی در کروکوس را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع مسئول روسیه گفت: داده های رسانه های امریکایی مبنی بر اینکه واشنگتن به روسیه درباره ای آمادگی برای یورش تروریستی در کروکوس هشدار داده است، با واقعیت مطابقت ندارد.
Медики грузят в машину скорой помощи раненую женщину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
افزایش شمار زخمیان و کشته شدگان کروکوس به 695 نفر
گفت‌وگو کننده خبرگزاری با اظهار نظر درباره ادعاهایی که در تعدادی از رسانه‌های امریکایی به‌ویژه در نیویورک تایمز و واشنگتن پست منتشر شد مبنی بر اینکه مقام های امریکایی دو هفته پیش به روسیه درباره آماده‌سازی یک یورش تروریستی در این کشور هشدار داده‌اند، گفت: "این داده ها صحت ندارد. همانطور که پیش از این گزارش شده بود، ایالات متحده در واقع روسیه را درباره ای تهدید تروریستی مطلع کرد. اما این داده ها ماهیت کلی داشت و تنها حاوی هشدارهایی درباره ای احتمال انجام یورش تروریستی در مکان های بیروبار بود".
یادآوری می کنیم، که تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارچ پیش از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد که چند مرد استتار شده و بدون ماسک به داخل سالن هجوم بردند، آنها در محدوده نقطه خالی به مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین آمار وزارت حالت اضطراری، 144 نفر جان باختند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала