افزایش شمار زخمیان و کشته شدگان کروکوس به 695 نفر

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Медики грузят в машину скорой помощи раненую женщину
Медики грузят в машину скорой помощи раненую женщину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
عضو شوید
شمار کشته و زخمیان یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس به 695 نفر افزایش پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مرکزی وزارت حالت های اضطراری فدراسیون روسیه در پیرامون مسکو گزارش داد، که شمار زخمیان یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس به 551 نفر افزایش پیدا کرده است.
در این پیام آمده است: "تا ساعت 06:00، 30 مارچ 2024، 695 نفر (از آن میان 15 کودک) در نتیجه یورش تروریستی زخمی شدند که از این شمار 144 نفر (از آن میان 5 کودک) جان خود را از دست دادند".
Здание концертного зала Крокус Сити Холл, где произошла стрельба и начался пожар, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
دست پیدا کردن اسپوتنیک به یک کیف پول رمزنگاری شده در پرونده کروکوس
خدمات پزشکی تصریح کرد، که بیشتر آنها برای درمان سرپایی فرستاده شده اند.
یورش تروریستی به تالار شهر کروکوس
تیراندازی و آتش‌سوزی در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو در شامگاه 22 مارچ رخ داد. چند مرد به داخل ساختمان هجوم بردند، به مردم تیراندازی کردند و در چند نقطه سالن را به آتش کشیدند. بر اساس آخرین داده های رئیس وزارت بهداشت، میخائیل موراشکو، 144 نفر جان خود را از دست دادند. همانطور که ولادیمیر پوتین اعلام کرد، این یورش تروریستی توسط اسلامگرایان تندرو انجام شده است و نیروهای امنیتی باید کشف کنند که چه کسی پشت آنهاست. الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویست امنیت فدرال روسیه خاطرنشان کرد، که گواهی نخست دستگیرشدگان ردیابی اوکراینی را تأیید می کند؛ سرویس های اطلاعاتی روسیه معتقدند که ایالات متحده، بریتانیا و اوکراین در پشت این یورش هستند. دادگاه باسمانی 9 نفر را در این پرونده دستگیر کرد که چهار نفر از آنها دست اندرکاران مستقیم یورش تروریستی بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала