پوتین: روسیه را ضعیف می دانستند، اما متوجه شدند که اشتباه می کنند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: کشورهای جهان روسیه را یک کشور ضعیف می شمردند، اما متوجه شدند که اشتباه می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست گسترده هیئت‌مدیره وزارت امور داخله گفت: روسیه حلقه ضعیفی در نظر گرفته می‌شد، اما آنها متوجه شدند که اشتباه کرده‌اند.
پوتین گفت: "ظاهراً یک نفر آن را، کشور ما را حلقه ضعیفی دانسته است، اشتباه می کنند و به نظر من، خیلی ها پیش از این متوجه شده اند که اشتباه می کنند. این هرگز اتفاق نیفتاده است، هیچ کس موفق به انجام این کار نشده است، این اتفاق نخواهد افتاد و هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد. این یک چیز واضح و کاملاً دقیق است".
Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2024
پوتین: روسیه به همه سودجویان و همکاران یورش تروریستی "کروکوس" خواهد رسید
پوتین گفت، که بدخواهان فدراسیون روسیه سعی کردند پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی این کشور را "ویران کنند".
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست هیئت وزارت امور داخله گفت: روسیه در دوره دشواری در تاریخ خود قرار دارد؛ آنها سعی کردند پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آن را "فروپاشی" کنند.
پوتین گفت: "همانطور که می دانیم روسیه در دوره دشواری از تاریخ خود قرار دارد. این برای همه روشن است، همه چیز از این نظر روشن است. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، بدخواهان ژئوپلیتیک ما، البته، هدف خود را تعیین کردند. تکمیل فروپاشی آنچه هنوز از روسیه تاریخی باقی مانده بود، یعنی تکمیل فروپاشی آن هسته مرکزی، در واقع روسیه، فدراسیون روسیه، و تابع کردن هر چیزی که باقی می ماند تابع منافع ژئوپلیتیکی آن است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала