پوتین: روسیه به همه سودجویان و همکاران یورش تروریستی "کروکوس" خواهد رسید

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе
Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در هیئت وزیران امور داخله گفت، که روسیه به همه سودجویان و همکاران عملیات تروریستی "کروکوس" خواهد رسید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در هیئت وزیران امور داخله گفت: فدراسیون روسیه به همه سودجویان و همکاران یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس دسترسی خواهد داشت.
پوتین در نشست گسترده هیئت مدیره وزارت امور داخله این کشور گفت: "برای ما مهم است که نه تنها عاملان مستقیم، بلکه همه حلقه‌ها، زنجیره مجرمان نهایی این جنایت را شناسایی کنیم. قطعاً به آنجا خواهیم رسید".
Медики грузят в машину скорой помощи раненую женщину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
افزایش شمار زخمیان و کشته شدگان کروکوس به 695 نفر
پوتین همچنان خواستار توجه به نظم عمومی، مبارزه با افراط گرایی و سرکوب مهاجرت غیرقانونی شده افزود: روسیه به همه سودجویان و همکاران عملیات تروریستی "کروکوس" خواهد رسید.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در هیئت وزیران امور داخله روسیه گفت: تهدیدهای داخلی و خارجی برای فدراسیون روسیه اغلب در هم تنیده هستند.
پوتین گفت: "به طور کلی، یکی از وظایف کلیدی، تقویت هماهنگی نزدیک بین همه ای مجریان قانون و خدمات ویژه است. ما باید از این واقعیت پیش برویم که امروزه تهدیدهای داخلی و خارجی اغلب در هم تنیده شده اند. و آنها به همان اندازه در برابر شهروندان و جامعه ما، برای مهار روسیه، برای تضعیف حاکمیت ما هستند".
گروه های جنایتکار اغلب دست در دست سرویس های اطلاعاتی خارجی کار می کنند
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در نشست گسترده هیئت‌مدیره وزارت داخله روسیه گفت، که گروه‌های جنایتکار اغلب ماهیت فرامرزی دارند و دست در دست سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و فرستادگان ساختارهای افراطی افراطی بین‌المللی عمل می‌کنند.
پوتین در جریان سخنرانی خود از وزارت داخله این کشور خواست تا به اقدامات برای خنثی سازی جنایت سازمان یافته توجه کند.
پوتین گفت: "در نظر داشته باشید که چنین گروه‌هایی، و گاهی اوقات ما در مورد سندیکاهای جنایتکار واقعی صحبت می‌کنیم، اغلب ماهیت فرامرزی دارند و دست در دست سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، فرستادگان ساختارهای افراطی، افراطی بین‌المللی عمل می‌کنند".
یورش تروریستی به تالار شهر کروکوس
تیراندازی و آتش‌سوزی در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو در شامگاه 22 مارچ رخ داد. چند مرد به داخل ساختمان هجوم بردند، به مردم تیراندازی کردند و در چند نقطه سالن را به آتش کشیدند. بر اساس آخرین داده های رئیس وزارت بهداشت، میخائیل موراشکو، 144 نفر جان خود را از دست دادند. همانطور که ولادیمیر پوتین اعلام کرد، این یورش تروریستی توسط اسلامگرایان تندرو انجام شده است و نیروهای امنیتی باید کشف کنند که چه کسی پشت آنهاست. الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویست امنیت فدرال روسیه خاطرنشان کرد، که گواهی نخست دستگیرشدگان ردیابی اوکراینی را تأیید می کند؛ سرویس های اطلاعاتی روسیه معتقدند که ایالات متحده، بریتانیا و اوکراین در پشت این یورش هستند. دادگاه باسمانی 9 نفر را در این پرونده دستگیر کرد که چهار نفر از آنها دست اندرکاران مستقیم یورش تروریستی بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала