- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

متوجه شدن اروپا به افزایش گورهای مزدوران کشته شده در اوکراین

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Иностранные наёмники Шон Пиннер, Саадун Брагим и Эйден Эслин в зале суда в Донецке
Иностранные наёмники Шон Пиннер, Саадун Брагим и Эйден Эслин в зале суда в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
عضو شوید
هر روز گورهای مزدوران کشته شده در اوکراین در گورستان های اروپایی افزایش پیدا می کند.
به گزارش اسپوتنیک، در گورستان های کشورهای اروپایی، شمار گورهای مزدوران کشته شده در اوکراین در حال افزایش است. به ویژه، سنگ گورهای تازه در جا های خاک سپاری در لهستان و فرانسه دیده شده است.
پیش از این، ولادیمیر سالدو، فرماندار منطقه خرسون فاش کرده بود، که مزدوران خارجی در پشت جنگجویان نیروهای مسلح اوکراین (AFU) پنهان شده اند.
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پذیرفتن کیف به جنگیدن مزدوران 50 کشور در صفوف نیروهای مسلح اوکراین
به گفته وی، آنها در عمل هرگز به خط مقدم نمی روند زیرا ترجیح می دهند در خط دوم یا سوم دفاعی خدمت کنند.
این سیاستمدار خاطر نشان کرد: "در حال حاضر در عمل چنین افرادی به ویژه پس از ماجرای اسیر شدن یک مزدور لهستانی در روسیه در جبهه وجود ندارند".
یادآوری می کنیم، که در 27 مارچ، فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح لهستان (AF) از مرگ ناگهانی سرتیپ آدام مارکزاک خبر داد. این گزارش خاطرنشان می کند، که مرگ این افسر در 26 مارچ رخ داده است؛ در آن لحظه فرمانده نظامی در حال انجام وظیفه نبوده است. بر اساس اطلاعات تایید نشده، این جنرال ممکن است در نتیجه اصابت سامانه موشکی عملیاتی-تاکتیکی اسکندر (OTRK) به یک پست فرماندهی مدفون نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی روستای چاسوف یار در جمهوری دموکراتیک خلق دونتسک جان خود را از دست داده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала