- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پذیرفتن کیف به جنگیدن مزدوران 50 کشور در صفوف نیروهای مسلح اوکراین

© Photo / AP Photo / Michal DyjukИностранные наемники во время тренировки на военном полигоне.
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2024
عضو شوید
اطلاعات ارتش اوکراین اذعان کرد، که مزدوران 50 کشور در صفوف نیروهای مسلح اوکراین می جنگند
به گزارش اسپوتنیک، اداره اصلی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین در کانال تلگرامی خود اعتراف کرد، که مزدوران 50 کشور در حال جنگ در صفوف نیروهای اوکراینی هستند.
در پیام این اداره آمده است: "امروز سالگرد ایجاد لژیون بین المللی اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین است. لژیون داوطلبانی را از بیش از 50 کشور جهان متحد کرد".
Американский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
ناتو در حال جذب مزدوران خارجی برای اوکراین است
این وزارتخانه ادعا می کند، که در میان مزدوران "جنگجویان، کهنه سربازان نیروهای عملیات ویژه و دیگر واحدهای نظامی" از ایالات متحده امریکا، بریتانیای بزرگ، استرالیا، دانمارک و دیگر کشورهای اروپا، آسیا، افریقا و امریکای جنوبی هستند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این وزارت دفاع روسیه از نابود کردن مزدوران کشورهای ناتو در منطقه عملیات ویژه ای نظامی خبر داده بود.
در پایان سال گذشته، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه، داده های زیر را ارائه کرد: در مجموع، از آغاز عملیات ویژه، بیش از 5.8 هزار جنگجوی خارجی کشته شده اند که از این شمار 1427 نفر از لهستان، 466 از ایالات متحده امریکا و 344 نفر از انگلستان هستند.
.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала