ناتو در حال جذب مزدوران خارجی برای اوکراین است

© Photo / Personal page of Hieu LeАмериканский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину
Американский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
عضو شوید
یک فرمانده پیشین ارتش سوریه گفت، که ناتو در درجه اول با کمک اطلاعات امریکا - مزدوران را استخدام می کند.
به گزارش اسپوتنیک، میهناد الحاج علی فرمانده پیشین ارتش سوریه در گفت و گو با اسپوتنیک گفت: "از آغاز بهار گذشته، غرب جمعی، روسیه را با حمله متقابل نیروهای مسلح اوکراین تهدید می کند. گفته می شود، آنها خواهند یورش خواهند انجام داد، از جمله برای کریمه - اما هیچ چیزی از رژیم کیف حاصل نشد و اکنون ناتو به بهترین شکل ممکن برای آنها کمک جمع آوری می کند، که این شامل. جذب مزدوران از کشورهای خاورمیانه است.
ارتش اوکراین تلفات بسیار بالایی دارد، افراد جدید باید جذب شوند - اما منابع بسیج در اوکراین بسیار محدود است. بنابراین، ناتو - در درجه اول با کمک اطلاعات امریکایی - مزدوران را استخدام می کند. با آغاز عملیات ویژه ای روسیه، کیف به تازگی لژیون خارجی را تشکیل داد که مزدوران وارد آن می شوند.
اما این یگان نیز متحمل خسارات بسیار زیادی می شود، کشورهای ناتو نمی خواهند افسران خود را حتی در صورت ذخیره در اوکراین از دست بدهند. بنابراین، آنها شروع به جذب مزدوران از گروه های مسلح غیرقانونی کردند. شبه نظامیان نیروهای سوریه دموکراتیک در این زمینه یکی از بهترین گزینه ها از همه نظر بودند.
Иностранные наёмники Шон Пиннер, Саадун Брагим и Эйден Эслин в зале суда в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
بکارگیری اوکراین از مزدوران خارجی امریکای لاتین در شرایط تلفات سنگین
طرف امریکایی به شبه‌نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه نه تنها پیشنهاد کرد، که سوریه را به مقصد اروپا ترک کنند، جایی که می‌توانند در آنجا بمانند، بلکه جایزه بزرگی را نیز بر اساس معیارهای درگیری سوریه ارائه کردند. به آنها قول داده شده که ماهیانه حدود 2000 دالر حقوق دریافت کنند.
امریکایی ها توانستند صدها شبه نظامی را جذب کنند، برخی از آنها قبلاً آموزش دیده بودند - در اردوگاه خودشان در التنف. انتظار می‌رود که مزدوران قبایل عرب، شبه‌نظامیان سابق نیروهای دموکراتیک سوریه، برای تلاشی جدید برای یک ضد حمله به اوکراین اعزام شوند. با توجه به اینکه نیروهای مسلح اوکراین روزانه ده ها هزار نفر را از دست می دهند، این انتقال در آینده بسیار نزدیک انجام خواهد شد.
ویژگی بارز مزدوران نیروهای دموکراتیک سوریه این است که هم با ارتش های عراق و سوریه و هم با شبه نظامیان مردم می جنگیدند. در صفوف داعش ظلم خاصی از خود نشان دادند. آنها در نبردهای شهری تجربه دارند، می توانند در گروه های کوچک بجنگند. به عبارت دیگر، شبه‌نظامیان در تاکتیک‌های نبرد مدرن کاملاً با تجربه هستند، در حالی که می‌توان دستمزد کمتری نسبت به مزدوران اروپایی دریافت کنند.
با این حال، من شک دارم که هر یک از آنها بتوانند از اوکراین به سوریه بازگردند. بازماندگان به اروپا خواهند دوید - و به حقوق متفاوتی دست خواهند یافت. اما در دراز مدت، جنگجویان فراری می توانند به طور جدی سیستم امنیتی اروپا را تضعیف کنند. و چنین تضعیف اروپا به نفع ایالات متحده نیز خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала