بکارگیری اوکراین از مزدوران خارجی امریکای لاتین در شرایط تلفات سنگین

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Иностранные наёмники Шон Пиннер, Саадун Брагим и Эйден Эслин в зале суда в Донецке
Иностранные наёмники Шон Пиннер, Саадун Брагим и Эйден Эслин в зале суда в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
عضو شوید
در شرایط تلفات سنگین، اوکراین از مزدوران بی تجربه از امریکای لاتین و دیگر کشورها کار می گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، حقایق روزافزونی در شبکه های اجتماعی و رسانه های دیگر ظاهر می شود، که گواه مشارکت فعال مزدوران کشورهای امریکای لاتین و دیگر مناطق در درگیری مسلحانه در اوکراین است، جایی که آنها قرار است در کنار کی یف بجنگند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه بارها این واقعیت را محکوم کرده است که لژیونرهای بیش از 80 کشور جهان در خاک اوکراین درگیر هستند، اگرچه قوانین تعداد قابل توجهی از کشورها فعالیت های مزدور را ممنوع می کند. بنابراین، تصاویر تایید نشده ای از مزدوران ادعایی از آرژانتین، کلمبیا، مکزیک و اکوادور که در درگیری ها به عنوان بخشی از لژیون به اصطلاح خارجی نیروهای مسلح اوکراین شرکت می کنند، در توییتر ظاهر شده است.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2023
وزارت دفاع روسیه: فرماندهی اوکراین مزدوران خارجی را در حملات به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند
از آغاز عملیات نظامی، کیف به طور فعال به استفاده از لژیونرهای خارجی متوسل شده است و از مأموریت های دیپلماتیک خود در خارج از کشور در غیاب هر گونه ممنوعیت قطعی استفاده می کند. کشورهای غربی در مورد این واقعیت که شهروندان آنها در درگیری ها شرکت می کنند اظهار نظر کمی می کنند، اگرچه، همانطور که مشخص است، آنها مرتباً در اوکراین توسط ارتش روسیه کشته می شوند.
در عین حال، این پرسش درباره ای سطح آموزش مزدوران خارجی استخدام شده از این طریق برای نیروهای مسلح اوکراین باقی می ماند.
بر پایه گزارش Escenario Mundial، از بین همه آرژانتینی هایی که برای پیوستن به لژیون خارجی ابراز تمایل کردند، در نهایت تنها یک گروه محدود انتخاب شد.
این نشریه می افزاید: "نیروهای مسلح اوکراین به صراحت اعلام کرده اند که نمی خواهند افراد بی تجربه را آموزش دهند و به دنبال جذب افراد با تجربه نظامی هستند".
همچنین ویدئوهایی از نابود شدن مزدوران خارجی از کشورهای دیگر به طور مرتب در شبکه های اجتماعی منتشر می شود. به عنوان نمونه، یک ویدیوی اخیر را می توان ذکر کرد که نشان می دهد چگونه یک گروه ادعایی از لژیونرها در منطقه روستای زاپروژیا در لوگوفسکی نابود شدند.
در همین راستا، وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کیف به استفاده از پرسنل نظامی خارجی به عنوان "علوفه توپ" متوسل شده است.
این وزارتخانه گفت: "رژیم کیف از مزدوران خارجی به عنوان خوراک توپ استفاده می کند. هیچ کس از فرماندهی اوکراین جان آنها را دریغ نمی کند. بنابراین، آنها تنها یک انتخاب دارند - فرار از اوکراین یا بمیرند".
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد، که کیف استخدام مزدوران خود را از آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه، عمدتاً از آرژانتین، برزیل، افغانستان، عراق و مناطق تحت کنترل امریکا در سوریه افزایش داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала