رها سازی پوقانه های سفید به یاد کشته شدگان یورش تروریستی کروکوس + ویدیو

© Sputnik / Kristina Kormilitsyna /  مراجعه به بانک تصاویر Архиепископ Одинцовский и Красногорский Фома (Мосолов) проводит заупокойную литию о жертвах теракта в "Крокус Сити Холле".
Архиепископ Одинцовский и Красногорский Фома (Мосолов) проводит заупокойную литию о жертвах теракта в Крокус Сити Холле. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
عضو شوید
پوقانه های سفید به یاد کشته شدگان یورش تروریستی کروکوس به آسمان رها شدند.
به گزارش اسپوتنیک، پوقانه های سفید به یاد کشته شدگان یورش تروریستی به تالار شهر کروکوس در نهمین روز از این رویداد ناگوار به آسمان رها شدند.
پیش از این، رئیسان و کارمندان نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورهای خارجی معتبر در مسکو، از آن میان سفیران ایالات متحده و کشورهای اتحادیه اروپا، در یادبود قربانیان یورش تروریستی 22 مارچ در نزدیکی تالار شهر کروکوس در نزدیکی تالار شهر کروکوس مسکو، گل‌هایی را به یادگار گذاشتند.
این مراسم در نهمین روز فاجعه برگزار شد. سفیران ده ها کشور، از آن میان کشورهایی که با فدراسیون روسیه دوست نیستند، در آن شرکت داشتند. به ویژه نمایندگان ایالات متحده امریکا، کشورهای اتحادیه اروپا، افریقا و امریکای لاتین حضور داشتند. افزون بر این، نمایندگان سازمان های بین المللی گل گذاشتند.
یادآوری می کنیم، که تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارچ پیش از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. خبرنگار اسپوتنیک که گواه این رویداد بود گزارش داد که چند مرد استتار شده و بدون ماسک به درون سالن هجوم بردند، آنها در محدوده نقطه خالی به مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
دفتر مرکزی وزارت حالت های اضطراری فدراسیون روسیه در پیرامون مسکو امروز گزارش داد، که شمار کشته شدگان به 144 و شمار زخمیان یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس به 551 نفر افزایش پیدا کرده است.
در این پیام آمده است: "تا ساعت 06:00، 30 مارچ 2024، 695 نفر (از آن میان 15 کودک) در نتیجه یورش تروریستی زخمی شدند که از این شمار 144 نفر (از آن میان 5 کودک) جان خود را از دست دادند".
Медики грузят в машину скорой помощи раненую женщину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2024
افزایش شمار زخمیان و کشته شدگان کروکوس به 695 نفر
بیست و چهارم ماه مارچ عزای عمومی اعلام شد. چهار عامل یورش تروریستی روز 23 مارچ در پیرامون بریانسک دستگیر شدند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، که آنها سعی کردند که بگریزند و به سوی اوکراین حرکت کردند، جایی که "پنجره ای" برای آنها در سمت اوکراین برای گذشتن از مرز آماده شده بود.
دادگاه مسکو آنها را دستگیر کرد، آنها دلیرجان میرزویف، مرادعلی رجب علیزاده، فریدون شمس الدین و محمد صابر فیضوف هستند، آنها به ارتکاب یک یورش تروریستی منجر به مرگ به عنوان بخشی از یک گروه سازمان یافته (بند "ب" قسمت 3 ماده 205 قانون. قانون جزایی فدراسیون روسیه) متهم شدند.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که در مجموع 11 نفر دستگیر شدند و نیروهای امنیتی در تلاش هستند تا کل پایگاه تروریستان را پیدا کنند. به گفته وی، این یورش تروریستی از سوی اسلام گرایان تندرو انجام شده است. الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه خاطرنشان کرد، که اسلام گرایان به تنهایی نمی توانستند این یورش تروریستی را آماده کنند؛ به آنها کمک شد. وی خاطرنشان کرد که داده‌های نخستین دستگیر شدگان ردپای اوکراینی را تأیید می‌کند؛ سرویس‌های اطلاعاتی روسیه فکر می‌کنند، که ایالات متحده، بریتانیا و اوکراین پشت این یورش تروریستی هستند. پوتین خاطرنشان کرد، که روسیه نه تنها با یک یورش تروریستی بدبینانه برنامه ریزی شده، بلکه با یک کشتار جمعی آماده و سازماندهی شده غیرنظامیان روبرو است. رئیس جمهور تاکید کرد، که تمامی عاملان، سازمان دهندگان و مشتریان این جنایت به مجازات عادلانه و اجتناب ناپذیر محکوم خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала