کشته شدن 5 شهروند چینی در یورش انتحاری پاکستان

© AP Photo / Muhammad SajjadПредставители СМИ снимают поврежденный автомобиль на месте взрыва бомбы в Пешаваре, Пакистан
Представители СМИ снимают поврежденный автомобиль на месте взрыва бомбы в Пешаваре, Пакистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2024
عضو شوید
یکی از افسران ارشد پولیس پاکستان از کشته شدن پنج شهروند چین در جریان بمب گذاری انتحاری در کاروان حامل آن‌ها در شمال غرب پاکستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رئیس پولیس منطقه ای پاکستان امروز (سه شنبه) گفت: عامل انتحاری با یک خودرو پر از مواد منفجره به کاروان حامل مهندسان چینی برخورد کرد که در مسیر اسلام آباد به "داسو" در ایالت خیبرپختونخوا بودند.
به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی افزود: "پنج شهروند چینی و راننده آن‌ها در این یورش کشته شدند".
Скорая помощь на месте взрыва во время политического митинга в Пакистане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
کشته و زخمی شدن بیش از 65 نفر در دو انفجار در پاکستان + ویدیو
منطقه داسو محل یک بند بزرگ و منطقه‌ای است که پیشتر هدف یورش ها قرار گرفته است. در سال 2021، انفجار یک بس به کشته شدن 13 نفر از آن میان 9 شهروند چینی منجر شد.
پولیس خیبر پختونخوا به محل رسیده و عملیات کمک رسانی را آغاز کرده است. بقیه افراد کاروان نگهبانی شده‌اند.
مقام ها امروز گفتند، که این یورش ساعاتی پس از آن صورت گرفت که تروریستان به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان یورش بردند و دستکم یک سرباز را کشتند؛ در حالی که نیروهای امنیتی هر پنج مهاجم را در تیراندازی تلافی جویانه از پای درآوردند.
یورش مذکور در پایگاه "تربت" و در جنوب غرب پاکستان انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала