همدردی جبهه مقاومت با ملت و دولت فدراسیون روسیه به خاطر یورش تروریستی کروکوس

© Photo / علی میثم نظریعلی میثم نظری
علی میثم نظری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت ملی نوشت: اشغال افغانستان از سوی گروه طالبان و 21 شبکه تروریستی دیگر برای همه تهدید مستقیم است.
به گزارش اسپوتنیک، علی میثم نظری، مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر مطلبی در برگه ای ایکس با دولت و ملت کشور فدراسیون روسیه به مناسبت یورش مرگبار تروریستی پسین ابراز همدردی کرده است.
مسئول پیوندهای خارجی جبهه مقاومت ملی تهدید تروریسم را بلااستثنا متوجه همه دانسته و نوشته است: "اشغال افغانستان، قلب آسیا از سوی گروه تروریستی طالبان و 21 شبکه تروریستی منطقه‌ای و جهانی دیگر بدون استثنا برای همه تهدید مستقیم است".
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл в Москве, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
دستگیری یورش کنندگان تروریستی کروکوس
آقای نظری همچنان گفته است، که نیاز است تا جهان متوجه این تهدید بزرگ شده و برای مهار و نابودی آن توجه جدی به خرج دهد: "برای جامعه بین‌المللی ضروری است که در برابر این دشمن مشترک بایستند تا امنیت جهانی برای همه انسان‌ها تضمین شود".
در همین حال، جبهه مقاومت با پیام جداگانه ای نوشته است: "جبهه مقاومت ملى افغانستان یورش تروريستى در مسكو را با شديدترين كلمات تقبيح می‌كند و مراتب همدردى و تسليت عميق خود را به خانواده‌هاى قربانيان، حكومت و مردم فدراسيون روسيه اظهار مي‌دارد".
این جبهه افزوده است: "مردم افغانستان از ناحيه افراط‌گرايى و تروريسم سال‌هاى طويل است كه رنج می‌برند و اين پديده به‌شكل هدفمندانه و سيستماتيك به طرف آسياى ميانه و فدراسيون روسيه در حال انتقال است".
این جبهه تاکید کرده است: "ما بارها، چه پیش از فروافتادن نظام در كشور ما و چه بعد از آن، هشدار می‌داديم كه اين برنامه و جنايت در حال اتفاق افتادن است".
جبهه مقاومت خاطر نشان کرده است: "جبهه مقاومت ملى در خط مقدم مبارزه با تروريسم و دهشت‌افگنى قرار دارد و به هر قيمت از مردم ما در مقابل اين پديده دفاع خواهد كرد".
این جبهه از کشورها برای مبارزه با تروریست پروری نوشته است: "ما يك بار ديگر، كشورهاى منطقه و جهان را دعوت به مبارزه مشترك در برابر افراطيت و تروريسم می‌نمائيم و انتظار داريم تا هرچه زودتر به استفاده ابزارى از اين پديده شوم خاتمه داده شود".
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
لحظه به لحظه با کروکوس؛ 143کشته و بیش از 121 زخمی/ دستگیری تروریستان/ واکنش ها + ویدیو و نگاره ها
یادآوری می کنیم، که شامگاه جمعه، سرویس امنیت فدرال گزارش داد، که تیراندازی و آتش‌سوزی در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. مشخص شد که در آن زمان قرار بود کنسرت گروه پیک نیک در اینجا برگزار شود. کمیته بررسی پرونده جنایی در پیوند با این یورش تروریستی تشکیل داد. ماموران انتظامی در جای رویداد دست به کار هستند.
همانطور که خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این رویداد بود گفت: دستکم سه مرد با استتار و بدون ماسک از طریق غرفه ها وارد سالن شدند. جنایتکاران به مردم در محدوده نقطه خالی تیراندازی کردند و همچنین بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین آمار، 93 نفر کشته و بیش از صد نفر زخمی شدند.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری گفت، که ولادیمیر پوتین در نخستین دقیقه ها از تیراندازی به کروکوس آگاه شد، او داده های درباره ای آنچه روی می د
قابل ذکر است که مقام‌های نظامی روسی پیش از این بارها از خطر رشد گروه‌های تروریستی در افغانستان زیر کنترل طالبان به خصوص گروه تروریستی داعش هشدار داده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала