دستگیری یورش کنندگان تروریستی کروکوس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Возгорание в концертном зале "Крокус Сити Холл" в Москве, где произошла стрельба
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл в Москве, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
رئیس سرویس امنیت فدرال از دستگیری 11 نفر از آن میان هر 4 تروریست یورش کننده در کروکوس به رئیس جمهور روسیه گزارش داد.
به گزارش اسپوتنیک، کرملین گزارش داد، الکساندر بورتنیکوف رئیس سرویس امنیت فدرال، به ولادیمیر پوتین درباره ای دستگیری 11 نفر از آن میان هر چهار تروریست که مستقیماً در یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس دخیل بودند، گزارش داد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری اعلام کرد: "بورتنیکوف مدیر سرویس امنیت فدرال درباره ای دستگیری 11 نفر از آن میان 4 تروریستی که در یورش مستقیما شرکت داشتند، به پوتین گزارش داد".
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
لحظه به لحظه با کروکوس؛ 143کشته و بیش از 121 زخمی/ دستگیری تروریستان/ واکنش ها + ویدیو و نگاره ها
اکنون کار برای شناسایی همدستان تروریستان در حال انجام است.
عصر جمعه، تیراندازی و آتش سوزی در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک پیرامون مسکو رخ داد. در این زمان قرار بود کنسرت گروه پیک نیک در آنجا برگزار شود. همانطور که خبرنگار اسپوتنیک، که گواه این رویداد بود گفت: دستکم سه مرد با استتار و بدون ماسک از طریق غرفه ها وارد سالن شدند. جنایتکاران به مردم در محدوده نقطه خالی تیراندازی کردند و همچنین بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین آمار، 60 نفر از جمله سه کودک کشته و بیش از صد نفر زخمی شدند. کمیته تحقیق پرونده جنایی در رابطه با این حمله تروریستی تشکیل داد. ماموران انتظامی در محل حادثه مشغول کار هستند.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری گفت، که ولادیمیر پوتین در اولین دقایق از تیراندازی به کروکوس مطلع شد، او اطلاعاتی در مورد آنچه اتفاق می افتد و اقدامات انجام شده از طریق تمام سرویس های مربوطه دریافت می کند. بعداً، سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری گزارش داد که رئیسان سرویس امنیت فدرال، وزارت امور داخله، کمیته تحقیق و گارد روسیه در مورد بررسی این حمله تروریستی به رئیس دولت گزارش دادند، رئیس وزارت شرایط اضطراری - در مورد اقدامات برای نجات مردم، وزیر بهداشت و فرماندار منطقه مسکو - در مورد کمک به قربانیان همچنان گزارش دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала