- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کرملین: فرستادن نیرو به اوکراین پیامدهای منفی زیادی خواهد داشت

© Photo / Sergey Safronov, Vladimir DobrovolskiyФранцузские "солдаты будущего" - комплект Felin
Французские солдаты будущего - комплект Felin - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: فرستادن نیروهای خارجی به اوکراین پر از پیامدهای منفی است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، که پیامدهای فرستادن نیروهای نظامی خارجی به اوکراین می تواند جبران ناپذیر باشد.
نماینده ای کرملین گفت: "هنوز هم باید اطلاعات دقیقی بدست آورید. تا آنجا که من متوجه شدم، هیچ چیز دقیقی در این مورد وجود ندارد. در هر صورت، ما بارها گفته‌ایم که فرستادن شماری از نیروهای نظامی خارجی به اوکراین با پیامدهای بسیار منفی و حتی غیرقابل جبرانی همراه است".
Канцлер Германии Олаф Шольц в Большом зале Народного собрания в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2024
شولتس: دیدگاه من با دیدگاه ماکرون درباره ای فرستادن نیروه به اوکراین همسان نیست
وی درباره ای سخنان الکسی گوچارنکو معاون رادا مبنی بر اینکه گفته می شود، فرانسه در حال بررسی امکان فرستادن یک ماموریت نظامی به مناطق مرزی اوکراین در مرز بلاروس به منظور آزادسازی واحدهای نیروهای مسلح اوکراین مستقر در آنجا است، اظهار نظر کرد.
یک روز پیش، کرملین به ثبات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در اظهارات درباره ای فرستادن احتمالی یک گروه نظامی به اوکراین اشاره کرد.
همانطور که رهبر فرانسه در ماه فیبروری گفت، پاریس هر کاری را انجام خواهد داد تا از پیروزی روسیه در این جنگ جلوگیری کند. او در کنفرانسی درباره کمک به کیف، موضوع فرستادن نیروهای اروپایی به منطقه درگیری را مطرح کرد، اما نه رهبران کشورهای دیگر و نه مخالفان از او پشتیبانی نکردند.
همانطور که روزنامه لوموند نوشت، مقامات فرانسوی در تابستان 2023 شروع به بررسی موضوع فرستادن پرسنل نظامی به اوکراین کردند.
همانطور که اشاره شد، ماکرون در ماه فیبروری در یک دایره کوچک گفت، که "امسال" او "باید بچه ها را به ادیسه بفرستد".
سرگئی ناریشکین رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت، که فرانسه در حال آماده سازی یک گروه برای فرستادن به منطقه درگیری است که در مرحله اول حدود دو هزار پرسنل نظامی خواهد بود.
ولادیمیر پوتین در مصاحبه با دیمیتری کیسلف خاطرنشان کرد، که ورود یک گروه اروپایی به اوکراین به هیچ وجه وضعیت میدان نبرد را تغییر نخواهد داد و تنها پیامدهای ناگواری را برای کیف در پی خواهد داشت. پوتین در واکنش به سخنان ماکرون در مورد عدم رعایت خطوط سرخ فرانسه گفت، که روسیه محدودیتی در پیوند با کشورهایی با چنین رویکردی نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала