پوتین: مجمع جنبش روس دوستی نمایندگانی بیش از 130 کشور را گرد هم آورد

© Sputnik / Alexander Kazakov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر "Прямая линия" и большая пресс-конференция президента РФ В. Путина
Прямая линия и большая пресс-конференция президента РФ В. Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه از مشارکت جنبش روس دوستی برای جلوگیری از انزوای روسیه قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، همانطور که در تبریک به مناسبت گشایش دومین کنگره جنبش بین المللی روسوفیلی/روس دوستی آمده است، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین از کمک جنبش روسوفیلی/روس دوستی در مخالفت با تلاش های غرب برای منزوی ساختن روسیه از بقیه جهان بسیار قدردانی کرده است.
در تلگرام منتشر شده در سایت کرملین آمده است: "جنبش روسوفیلی/روس دوستی سهم قابل توجهی در مقابله با تلاش‌های غرب جمعی برای دستیابی به انزوای بین‌المللی روسیه دارد، به انتشار اطلاعات عینی و قابل اعتماد در مورد کشورمان در بیرون از کشور کمک می‌کند و افسانه‌های تبلیغاتی و ساختگی ضد روسی را افشا می‌کند".
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2023
پسکوف: اروپایی‌ها با روس هراسی تغذیه می‌شوند، اما وقتی پول کمتری باشد، کارساز نیست
رئیس دولت خاطرنشان کرد، که این مجمع صدها نماینده از بیش از 130 کشور را گرد هم می آورد. به گفته وی، چنین ترکیب نماینده ای نشان می دهد که جنبش با اطمینان در حال توسعه است و حامیان جدیدی پیدا می کند.
پوتین تاکید کرد، که فعالیت های روسوفیل ها/روس دوستان به حفظ سنت های دوستی و احترام متقابل که روس ها را با سایر ملت ها پیوند می دهد و اتحاد جهان روسیه کمک می کند.
وی افزود، افزون بر این، به رواج فرهنگ روسیه و گسترش حضور انسان دوستانه آن در صحنه جهانی کمک می کند. رهبر روسیه ابراز اطمینان کرد، که این کنگره سازنده و معنادار خواهد بود و برای شرکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала