پسکوف: اروپایی‌ها با روس هراسی تغذیه می‌شوند، اما وقتی پول کمتری باشد، کارساز نیست

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2023
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت، که سیاستمداران اروپایی مردم را با روسوفوبیا تغذیه می کنند، اما وقتی پول کمتری در جیب شما باشد، این کار از کار می افتد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: کشورهای اروپایی که فعالانه در مناقشه اوکراین درگیر هستند در حال حاضر پیامدهای منفی از نظر اقتصادی را تجربه می‌کنند، به عنوان نمونه، آلمان رسما وارد رکود اقتصادی شده است و تورم در این کشور به طور ثابت از 7 درصد فراتر رفته است.
پسکوف فیلترینگ لینکدین را قانونی دانست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: هدف های عملیات ویژه تغییر نکرده است، آنها باید برآورده شوند
پسکوف در مصاحبه ای با خبرنگار مسکو برنامه کرملین.پوتین در برنامه "روسیه 1" به پاول زاروبین، گفت: "یعنی هر سال شهرنشینان 7٪ فقیرتر می شوند، هر سال 7٪ کمتر درآمد دارند. دزدان این را تحمل می کنند، آنها دوست ندارند منطقه آسایش خود را ترک کنند".
پسکوف در پاسخ به یک پرسش روشن کننده درباره ای اینکه آیا سیاستمداران اروپایی می توانند به تغذیه مردم خود با روسوفوبیا ادامه دهند یا خیر، پاسخ داد: "شما می توانید روس هراسی را تغذیه کنید، و آنها به روسوفوبیا تغذیه می کنند، اما تا حدی. سپس زمانی که پول کمتری در جیب خود داشته باشند، از کار می افتد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала