وزیر دفاع آلمان فرستادن نیرو به اوکراین را رد کرد: ایده ماکرون مورد پشتیبانی قرار نگرفت

© AP Photo / Michael SohnНовоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عضو شوید
وزیر دفاع آلمان، گزینه فرستادن نیروهای آلمانی از سوی رئیس جمهور فرانسه به اوکراین را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، گزینه فرستادن نیروهای آلمانی به اوکراین را رد کرد و گفت، که بر پایه داده های وی، هیچ کس از پیشنهاد مربوطه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه پشتیبانی نکرده است.
Московский Кремль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
پاسخ کرملین به سخنان ماکرون درباره ای فرستادن نیرو به اوکراین
پیستوریوس در پاسخ به پرسش یک روزنامه نگار در کنفرانس مطبوعاتی با همکار اتریشی خود کلودیا تانر گفت: "چکمه های روی زمین" برای جمهوری فدرال آلمان گزینه ای نیست، نمی تواند یک گزینه باشد و نخواهد بود".
او افزود: "من باورم، که این به تشدید تنش کمک خواهد کرد. من همچنین فکر می‌کنم که این پیشنهاد رئیس‌جمهور ماکرون برای فکر کردن بود؛ تا آنجا که من می‌دانم هیچ‌کس از آن پشتیبانی نکرد".
یادآوری می کنیم، که ماکرون پیشتر گفته بود، که رهبران غربی درباره امکان فرستادن نیرو به اوکراین گفت و گو کردند. به گفته وی، هیچ توافقی در این زمینه وجود ندارد، اما "هیچ چیزی را نمی توان در توسعه اوضاع رد کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала