پاسخ کرملین به سخنان ماکرون درباره ای فرستادن نیرو به اوکراین

© iStock.com / Sergey SokolnikovМосковский Кремль
Московский Кремль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عضو شوید
سخنگوی کرملین در هنگام فرستادن نیرو به اوکراین از اجتناب ناپذیری درگیری با ناتو خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در توضیح سخنان امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت: فرستادن نیروهای غربی به اوکراین منجر به درگیری نظامی مستقیم بین روسیه و ناتو خواهد شد.
نماینده ای کرملین گفت: "در اینباره، ما باید نه درباره ای احتمال، بلکه درباره ای اجتناب ناپذیری صحبت کنیم. ما آن را اینگونه ارزیابی می کنیم. و این کشورها نیز باید به همین ترتیب این موضوع را ارزیابی و از آن آگاه باشند. و اینکه آیا این به نفع آنها و مهمتر از همه به نفع شهروندان کشورهایشان است یا خیر".
Emmanuel Macron - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
کنکاش درباره ای جنگ در فرانسه پس از سخنان ماکرون درباره ای روسیه
او همین واقعیت بحث درباره امکان "ارسال نیروهای خاصی از کشورهای ناتو به اوکراین" را عنصر بسیار مهم جدیدی خواند.
پسکوف افزود: همه عناصر دیگر در سخنرانی های رئیس جمهور فرانسه پیش از این به این یا آن صورت بیان شده است.
وی همچنین یادآور شد، که موضع ماکرون در مورد نیاز به تحمیل شکست راهبردی به روسیه در کرملین به خوبی شناخته شده است. در همان زمان، مسکو همچنین این واقعیت را ثبت کرد که در اروپا در مورد موضوع اعزام ارتش اتفاق نظر وجود ندارد.
پسکوف خاطرنشان کرد، که تعدادی از کشورهای شرکت کننده در رویداد پاریس "ارزیابی نسبتاً هوشیارانه از خطرات احتمالی چنین اقدامی و خطر بالقوه درگیر شدن مستقیم در یک درگیری داغ" دارند.
ماکرون شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران پس از کنفرانس پشتیبانی از اوکراین که در پاریس برگزار شد، گفت: رهبران کشورهای غربی در حال گفت و گو درباره ای امکان فرستادن نیرو هستند، اما به اجماع نرسیده اند.
افزون بر این، او گفت، که اعضای اتحادیه اروپا با ایجاد ائتلاف بعدی و نهم برای تامین بمب و موشک های دوربرد اوکراین موافقت کردند.
رئیس جمهور فرانسه یادآور شد، که هشت ائتلاف اروپایی در حال حاضر برای ساده سازی عرضه تسلیحات به کیف از جمله سیستم های دفاع هوایی، توپخانه و مهمات وجود دارد.
ماکرون افزود، که فرانسه هر کاری انجام خواهد داد تا از پیروزی روسیه در این جنگ جلوگیری کند.
بعدها، گابریل آتال، نخست وزیر فرانسه نیز فرستادن نیرو به اوکراین را رد نکرد.
مسکو بر این باور است، که ارسال تسلیحات به اوکراین مستقیماً کشورهای ناتو را درگیر درگیری می کند. همانطور که کنستانتین گاوریلوف، رئیس هیئت روسی در مذاکرات وین در مورد امنیت نظامی و کنترل تسلیحات به اسپوتنیک گفت، کشورهای غربی که ارتش خود را به اوکراین می فرستند، خطر درگیری مستقیم بین ناتو و روسیه را افزایش می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала