- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مشکل جایگزینی سامانه دفاع هوایی پاتریوت ویران شده برای اوکراین

© AFP 2023 / Gil Cohen-MagenЗенитно-ракетный комплекс Patriot MIM-104A
Зенитно-ракетный комплекс Patriot MIM-104A - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2024
عضو شوید
جایگزینی سیستم های دفاع هوایی پاتریوت نابود شده برای اوکراین دشوار خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی Military Watch می نویسد، که جایگزینی سامانه های دفاع هوایی پاتریوت نابود شده به دلیل مشکلاتی در تامین تجهیزات از سوی متحدان غربی برای اوکراین دشوار خواهد بود.
این مجله در مطلبی نوشت: "ارتش روسیه با موشک های MIM-104، سامانه پدافند هوایی پاتریوت مورد استفاده نیروهای مسلح اوکراین را با موفقیت مورد حمله قرار داد. یک پرتابگر زمین به هوا، مهمات و دیگر اجزای نامشخص مورد اصابت قرار گرفت".
На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
امریکا به زودی توانایی فراهم سازی موشک های پاتریوت به اوکراین را نخواهد داشت
روزنامه نگاران پیشنهاد کردند، که یورش به سامانه پدافند هوایی می تواند با موشک های کینژال و اسکندر انجام شده باشد.
ناظران تاکید کردند، که کیف برای جایگزینی قطعات ویران شده مجموعه پدافند هوایی غرب به دلیل قطع پشتیبانی امریکا با مشکل روبرو خواهد شد.
یادآوری می کنیم، که روز پیش، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که هفته گذشته (دوره زمانی 17 تا 23 فیبروری) نیروهای موشکی روسیه به سامانه پدافند هوایی پاتریوت در اوکراین حمله کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала