امریکا به زودی توانایی فراهم سازی موشک های پاتریوت به اوکراین را نخواهد داشت

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot
На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی نوشت، که ایالات متحده به زودی نمی تواند به اوکراین موشک های رهگیر برای پاتریوت بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز به نقل از مقام های کاخ سفید و پنتاگون گزارش داد، که ایالات متحده به زودی نمی تواند، برای اوکراین موشک های رهگیر برای سیستم موشکی ضد هوایی پاتریوت فراهم کند.
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2023
آلمان برای اولین بار موشک برای سیستم دفاع هوایی "پاتریوت" به اوکراین تحویل داد
در گزارش آمده است: "ایالات متحده به زودی قادر نخواهد بود باتری‌های پاتریوت اوکراینی را با موشک‌های رهگیر تأمین کند که قیمت هر کدام بین دو تا چهار میلیون دالر است".
در پایان دسمبر، انتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا، از انتقال یک بسته کمک نظامی "نهایی" 250 میلیون دالری به اوکراین در سال 2023 خبر داد. همانطور که کاخ سفید هشدار داده است، این کار بودجه ای را که برای حمایت از کیف در اختیار دارد تمام می کند. تا زمانی که کنگره بودجه اضافی را تایید نکند، هیچ منبع جدیدی از سلاح و مهمات وجود نخواهد داشت.
درخواست جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده برای کمک به اوکراین باید از سوی هر دو مجلس تایید شود. در همان زمان، جمهوری خواهان گفتند، که تا زمانی که دولت رئیس دولت رویکرد خود را برای حفاظت از مرزهای ایالات متحده تغییر ندهد، از تخصیص بودجه به مقامات کیف حمایت نخواهند کرد. در نتیجه هرگز مصالحه ای پیدا نشد و مجلس نمایندگان به تعطیلات زمستانی رفت. رسانه های غربی به طور فزاینده ای شروع به گزارش کردند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین و تضعیف حمایت از رژیم کیف خسته شده اند.
برپایه گزارش NBC، مقام های امریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقام های اوکراینی درباره ای پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که جمهوری شوروی پیشین برای دستیابی به توافق باید از آن چشم پوشی کند، بحث می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала