24 بار سگ بایدن ماموران سرویس پنهانی را دندان گرفت

© AP Photo / Adam Schultz/The White House Президент Джо Байден разговаривает по телефону в Белом доме в Вашингтоне
Президент Джо Байден разговаривает по телефону в Белом доме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2024
عضو شوید
فرمانده سگ رئیس جمهور کنونی امریکا، ماموران سرویس پنهانی این کشور را حداقل 24 بار دندان گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش سی ان ان به نقل از مدرک های درونی این وزارتخانه، سگ جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، دست کم 24 بار به کارکنان سرویس پنهانی که مسئولیت امنیت خانواده رهبر امریکا را بر عهده داشتند، یورش برده است.
این روزنامه به نقل از نامه نگاری های ماموران اقامتگاه رسمی کمپ دیوید و خانه های شخصی بایدن ها نوشته است: "در نامه نگاری های، ماموران از دندان گرفتن و خونریزی یک سگ شکایت می‌کنند و درباره ای نیاز به اصلاح روش‌های کارشان به دلیل افزایش تهاجمی که یک سگ چوپان آلمانی به نام فرمانده در کاخ سفید نشان داد، بحث می‌کنند".
President Joe Biden's dog Commander looks out from the balcony during a pardoning ceremony for the national Thanksgiving turkeys at the White House in Washington, Nov. 21, 2022.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
سگ بایدن 11 نفر را گاز گرفت
آمارها یورش های سگ ها به کارکنان دیگر ساختارها را که از کار رئیس دولت پشتیبانی می کنند، در نظر نمی گیرد. در یکی از رویدادها گزارش شده، فرمانده به یک مامور ویژه ناشناس که از خانه ساحلی بایدن در ساحل Rehoboth، دلاور نگهبانی می کرد، حمله کرد و "زخمی باز عمیق" ایجاد کرد. کارمند سرویس مخفی خون زیادی در نتیجه از دست داد، بر اساس مطالبی که CNN به دست آورد، شش بخیه زد و به او آنتی بیوتیک تزریق شد.
مقام های سرویس مخفی در یک ایمیل به زیردستان خود گفتند: "(ماموران) باید از خلاقیت برای اطمینان از امنیت خود استفاده کنند".
فرمانده در دسمبر 2021 به عنوان یک توله سگ نزد بایدن ها آمد و در اکتوبر 2022 شروع به نشان دادن پرخاشگری کرد و پس از آن از کاخ سفید بیرون رانده شد. در سال 2021 به همین دلیل سگ چوپان ماژور را از اقامتگاه ریاست جمهوری بردند که نتوانست خود را با زندگی سرمایه داری تطبیق دهد و گمان می رود به دلیل استرس به طور دوره ای نگهبانان را گاز می گرفت.
سی ان ان به نقل از یک منبع نزدیک به خانواده ریاست جمهوری می گوید، که بایدن ها نسبت به رفتار حیوان خانگی خود احساس "وحشتناکی" دارند.
این منبع گفت: "آنها به معنای واقعی کلمه دلشان شکسته. آنها از هر کسی که دندان گرفته بود عذرخواهی کردند، چند گل فرستادند. آنها خیلی روی او کار کردند، اما مجبور شدند او را بفرستند تا با دیگر اعضای خانواده اش زندگی کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала