سگ بایدن 11 نفر را گاز گرفت

© AP Photo / Carolyn KasterPresident Joe Biden's dog Commander looks out from the balcony during a pardoning ceremony for the national Thanksgiving turkeys at the White House in Washington, Nov. 21, 2022.
President Joe Biden's dog Commander looks out from the balcony during a pardoning ceremony for the national Thanksgiving turkeys at the White House in Washington, Nov. 21, 2022.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
عضو شوید
رسانه امریکایی: سگ بایدن در حال حاضر 11 مامور سرویس مخفی آمریکا را در کاخ سفید گاز گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نماینده سرویس مخفی امریکا، تعداد عوامل سرویس مخفی امریکا که به دلیل گاز گرفتن توسط فرمانده سگ جو بایدن، رئیس جمهور امریکا در محوطه کاخ سفید زخمی شدند، تاکنون به 11 نفر رسیده است.
در ماه جون، نیویورک پست گزارش داد که هفت مامور گاز گرفته شده اند که یکی از آنها در بیمارستان بستری شده است. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، پرخاشگری این سگ را به دلیل محیط استرس زا در اقامتگاه رهبران امریکایی توضیح داد و گفت که گاز گرفتن آن آسیب های ناشی از کار است.
آنتونی گوگلیلمی، سخنگوی سرویس مخفی ایالات متحده به این سی‌ان‌ان گفت: "دیروز حوالی ساعت 8 شب، یک افسر سرویس مخفی توسط حیوان خانگی بایدن گاز گرفته شده است. پرسنل پزشکی مراقبت های پزشکی لازم را به افسر ارائه کردند."
Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2023
آبروریزی جدید بایدن؛ فراموش کرد با رئیس‌جمهور برازیل دست بدهد + ویدیو
جاناتان واکرو، مامور سابق سرویس مخفی، به این کانال تلویزیونی گفت که مشکل این است که بایدن ها صدها کارمند مقر ریاست جمهوری امریکا را در محل کار در معرض خطر جدی قرار می دهند. او گفت که این حادثه مجزا را می توان به یک تصادف تلقی کرد، اما چندین حادثه نشان می دهد که این یک مشکل جدی است.
در سال 2021، رسانه‌ها ایمیل‌هایی از اعضای بخش امنیتی ریاست‌جمهوری منتشر کردند که نشان می‌داد سگ دیگر بایدن، میجر، تقریباً هر روز مردم را گاز می‌گرفت. آنچه توجه رسانه ها را به خود جلب کرد این واقعیت بود که کاخ سفید تنها دو مورد از این رویدادهای "کوچک" را گزارش کرد، در حالی که با قضاوت بر اساس مکاتبات منتشر شده، موارد بسیار بیشتری وجود داشت. پس از تلاش های ناموفق برای آموزش میجر، بایدن او را تحت مراقبت دوستان خانوادگی قرار داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала