- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

لاوروف: روسیه آماده حل مناقشه در اوکراین است

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел Сергей Лавров на саммите G20, Нью-Дели, Индия
Министр иностранных дел Сергей Лавров на саммите G20, Нью-Дели, Индия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2024
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه آماده حل و فصل مناقشه در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: روسیه آماده حل و فصل سیاسی و دیپلماتیک مناقشه در اوکراین است، اما با در نظر گرفتن این واقعیت که کشورهای غربی نمی‌خواهند منافع مسکو و واقعیت‌های حاکم بر روی زمین را در نظر بگیرند، هیچ گزینه‌ای وجود ندارد، هنوز به توافق رسیده اند.
Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы 3+3 для Южного Кавказа в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2023
لاوروف از کشورهای غربی خواست به مسیر بن بست اوکراین پی ببرند
لاوروف که در "ساعت دولتی" در دومای دولتی صحبت می کرد، گفت: "ما برای حل و فصل سیاسی و دیپلماتیک مبتنی بر در نظر گرفتن منافع مشروع خود، بر اساس در نظر گرفتن واقعیت هایی که در طول سالیان متمادی ایجاد شده و اکنون به وضعیت کنونی منجر شده است، باز می مانیم".
لاوروف افزود: "با این حال، در صورت عدم ارائه پیشنهادهای جدی از سوی کسانی که به ما اعلام جنگ کردند و (با در نظر گرفتن) عدم تمایل آنها به در نظر گرفتن منافع ما یا واقعیت های روی زمین، هنوز نمی توان در میز مذاکره صحبت کرد. چنین گزینه هایی قابل مشاهده نیست".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала