لاوروف از کشورهای غربی خواست به مسیر بن بست اوکراین پی ببرند

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы "3+3" для Южного Кавказа в Тегеране
Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы 3+3 для Южного Кавказа в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2023
عضو شوید
لاوروف وزیر خارجه روسیه: زمان آن فرا رسیده است که کشورهای غربی مهجور مسیر خود را در قبال اوکراین بشناسند: دیرتر از هرگز بهتر است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت: "ولادیمیر زلنسکی به وضوح انتظارات کشورهای غربی را برآورده نکرد؛ زمان آن فرا رسیده است که ناتو و اتحادیه اروپا به بن بست کامل جنگی که به دست رژیم او علیه روسیه آغاز کردند، پی ببرند".
لاوروف طی کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج نشست انستیتوت های وزارت امور خارجه روسیه و وزارت امور خارجه بلاروس گفت: "شما ارزیابی‌های را از سوی سیاستمداران هوشیار در ناتو و اتحادیه اروپا می‌شنوید. بهتر است هنوز هم فکر کنید. زمان آن رسیده است، کسانی که بن بست کامل جنگی را که با دستان رژیم زلنسکی علیه فدراسیون روسیه آغاز کردند، درک کنند".
وی خاطرنشان کرد که مسکو در حال شنیدن صحبت های است. زمان آن فرا رسیده است که کشورهای ناتو و اتحادیه اروپا کمک به اوکراین را کاهش دهند.
Американские военные на учениях Saber Guardian. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2023
حرکت ناتو به سمت روسیه باعث عکس العمل مسکو میشود
لاوروف تاکید کرد: " این فقط صحبت نیست. مشکلات خاصی هم در اروپا و هم در ایالات متحده برای جستجوی پول مجانی به منظور ادامه حمایت از رژیم زلنسکی که به وضوح انتظارات را برآورده نکرد و به وضوح نمی‌توانست بازی کند، وجود دارد. نقش ابزاری برای تضعیف امنیت فدراسیون روسیه برای از بین بردن تاریخ، فرهنگ مشترک ما، برای نابودی همه چیز روسی در سرزمینی که این رژیم همچنان تحت کنترل خود دارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала