وزارت خارجه روسیه: نشست مونیخ به پستی گراییده است

© Sputnik / Natalia SeliverstovaЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2024
عضو شوید
وزارت امور خارجه گفت: روسیه از نشست مونیخ انتظاری ندارد، این ساختار تحقیرآمیز است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: روسیه از نشست امنیتی مونیخ انتظاری ندارد؛ مسکو در سال‌های پسین شاهد تنزل این قالب بوده است.
زاخارووا در یک نشست توجیهی در پاسخ به یک پرسش در این پیوند گفت: "ما هیچ انتظاری نداریم، زیرا در سال های پسین شاهد به پستی گراییدن دوامدار ساختار مونیخ بوده ایم".
نشست امنیتی مونیخ روند صلح در افغانستان را کمک می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2019
نشست امنیتی مونیخ روند صلح در افغانستان را کمک می کند
او افزود، که روسیه سایت های جایگزین دیگری به جز مونیخ دارد که دیگر عملیاتی نیست.
زاخارووا تاکید کرد: "من به خوبی به یاد دارم که چگونه پدیده های آشفتگی آشکار آغاز شد، از آن میان زمانی که تنها یک کشور ایالات متحده امریکا آغاز به چیرگی کرد".
یادآوری می کنیم، که کنفرانس امنیتی مونیخ از 16 تا 18 فیبروری برگزار می شود. پیش بینی می شود نزدیک به 50 رئیس دولت و دولت و همچنین نزدیک به 100 وزیر در آن شرکت کنند. مقام های روسیه از شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ در سال 2022 خودداری کرده اند. ماریا زاخارووانماینده رسمی وزارت خارجه روسیه،، سپس این تصمیم را با بیان اینکه در سال های گذشته کنفرانس مونیخ به طور فزاینده ای به یک "مجموعه ترانس آتلانتیک" تبدیل شده بود، و جامعیت و عینیت خود را از دست داد، توضیح داد. در سال های 2023 و 2024، نمایندگان رسمی روسیه به این رویداد دعوت نشدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала