جانسون: آماده ای کار بروی طرح کمک به اوکراین در کنگره نیستیم

© AP Photo / David BeckerСпикер палаты представителей Майк Джонсон
Спикер палаты представителей Майк Джонсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2024
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان امریکا آماده نیست طرح کمک به اوکراین را برای بحث به مجلس نمایندگان این کشور ارائه بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان امریکا، علیرغم درخواست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور، برای ادامه بررسی این سند، هنوز آماده ارائه لایحه بودجه اضافی برای اهداف امنیت ملی، از آن میان پشتیبانی از اوکراین، برای بحث به نمایندگان کنگره نیست.
 بلومبیرگ: امریکا نمی تواند روسیه را «به زانو درآورد» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2024
سنای امریکا از لایحه کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان پشتیبانی کرد
مایک جانسون در پاسخ به این پرسش که آیا در نظر داشت لایحه سنا را به صحن مجلس بیاورد، به پانچ باول گفت: "قطعاً در حال حاضر نه. ما در حال کار بر روی فرآیند تخصیص اعتبار هستیم".
Здание Капитолия в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
مایک جانسون جمهوری خواه به عنوان رئیس مجلس نمایندگان امریکا انتخاب شد
رئیس جمهوری خواهان افزود، که نمایندگان در مجلس نمایندگان با ضرب الاجل های فوری برای توافق بر سر بودجه کشور روبرو هستند، "این همان چیزی است که در حال حاضر توجه مجلس به آن معطوف شده است".
پیش از این، بایدن از مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان خواسته بود که بیدرنگ لایحه ای درباره ای بودجه اضافی برای هدف های امنیت ملی، از آن میان کمک به اوکراین، برای گفت و گو در کنگره ارائه کند.
این لایحه که 60 میلیارد دالر برای تمدید کمک به اوکراین اختصاص می دهد، بامداد سه شنبه به وقت واشنگتن توسط سناتورانی که بندهای بحث برانگیز درباره ای بودجه امنیت مرزی و اصلاحات مهاجرت را از سند حذف کردند، قرائت نهایی خود را به تصویب رساند.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". کرملین تاکید کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تاثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала