غرب در تلاش تعیین حکمران به اوکراین است

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر Участник акции в поддержку евроинтеграции Украины на площади Независимости в Киеве
Участник акции в поддержку евроинтеграции Украины на площади Независимости в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2024
عضو شوید
رئیس استخبارات خارجی روسیه خبر داد که غرب در تلاش تعیین حکمران به اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتیSVR (خدمات کشف خارجی) با استناد به سخنان سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس، گزارش داد که غرب در حال آماده شدن برای تعیین یک "حکمران" در اوکراین است و مکانیزم های کنترل مستقیم خارجی بر قلمرو تحت کنترل کیف را تقویت می کند.
ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت که غرب به تقویت مکانیسم های کنترل مستقیم خارجی بر قلمرو تحت کنترل رژیم کیف ادامه می دهد. بر اساس اطلاعات موجوده، ایالات متحده و بریتانیا در حال متقاعد کردن سایر کشورهای گروه 7 هستند.
تعیین پست "نماینده خاص" برای اوکراین نیز مهم است. قرار است که او به طور مداوم به رئیس جمهور باقی بماند. در این پیام آمده است که با واشنگتن و لندن هماهنگ نیست و در عوض راه حل های صحیح را از دیدگاه آنگلوساکسون ها پیشنهاد می کند.
بر اساس گزارشات اطلاعاتی، سیاستمداران روس هراس امریکایی ها و اروپایی ها برای نقش "حکمران" غرب در اوکراین رقابت می کنند، از جمله ینس استولتنبرگ، سرمنشی ناتو، که بلافاصله پس از پایان ماموریت فعلی خود در بروکسل، مایل دارد برای حفظ نظم، به کیف بروید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала