رسانه: ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات بزرگترین عملیات اخراج مهاجران را آغاز می‌کند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر تأکید کرده که در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، میلیون ها مهاجر غیرقانونی را اخراج خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پرتال اکسیوس به نقل از یک منبع گزارش می دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت انتخاب شدن، قصد دارد میلیون ها مهاجر غیرقانونی را با کمک افسران مجری قانون در تمام سطوح دولتی اخراج کند.
این پرتال در مطلبی نوشت: "طرح ضد مهاجرتی دونالد ترامپ شامل استفاده از طیف وسیعی از ابزارها برای اخراج میلیون ها نفر در ایالات متحده در هر سال است، از قوانین مبهم گرفته تا بودجه نظامی و مقامات مجری قانون در تمام سطوح دولتی.
به گفته منبع این پرتال، در صورت انتخاب، ترامپ می خواهد ماموران اجرای گمرکات مهاجرت ایالات متحده را - همراه با FBI، اداره مبارزه با مواد مخدر، دادستان های فدرال، گارد ملی و حتی افسران مجری قانون ایالتی و محلی - بسیج کند تا مهاجران غیرقانونی را اخراج کنند. همانطور که اشاره شد، ارتش تأسیساتی را در نزدیکی مرز ایجاد خواهد کرد تا افرادی را که در انتظار اخراج هستند نگهداری کند.
به گفته منبع این پرتال، در صورت انتخاب، ترامپ می خواهد ماموران اجرای گمرکات مهاجرت ایالات متحده را - همراه با FBI، اداره مبارزه با مواد مخدر، دادستان های فدرال، گارد ملی و حتی افسران مجری قانون ایالتی و محلی را بسیج کند تا مهاجران غیرقانونی را اخراج کنند. همانطور که اشاره شد، ارتش تأسیساتی را در نزدیکی مرز ایجاد خواهد کرد تا افرادی را که در انتظار اخراج هستند نگهداری کند.
این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده است که پیش ازاین نیز ترامپ در شهر لاس وگاس در یک گردهمایی انتخاباتی مدعی شد که میلیون‌ها نفر از "بیگانگان خارجی" و مهاجران غیرقانونی وارد آمریکا شده‌اند و احتمال حمله تروریستی به آمریکا، "100 درصد" شده است.
رئیس‌جمهور سابق در این تجمع انتخاباتی گفت که "به خاطر افراد نالایق یا بد" در این کشور، تروریست‌ها از سراسر جهان در حال سرازیر شدن به آمریکا هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала