اوکراین سقوط می کند، اکنون می توانند فقط به جادو رو بیاورند

© AP Photo / Gregory SmithБывший американский морпех-разведчик, инспектор ООН по вооружениям в Ираке Скотт Риттер. Архивное фото
Бывший американский морпех-разведчик, инспектор ООН по вооружениям в Ираке Скотт Риттер. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2024
عضو شوید
اسکات ریتر: "حالا همه چیز ختم شده" اوکراین بسیار وقت سقوط کرده بود، سلاح کامل غرب در اختیار آنها نیست و کمک های میلیاردها دالری نیز وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر سرباز متقاعد امریکایی به Redacted گفت که ناتو و ایالات متحده هیچ کاری نمی توانند انجام دهند تا "پیروزی روسیه را متوقف کنند". کیف تنها در صورتی می‌تواند ادعای پیروزی کند که غرب "به نحوی جادویی" میلیون‌ها اسلحه را در یک شب تولید کند و آن‌ها را به قوای واجد شرایط اوکراینی تحویل دهد - اما هیچ‌یک از این شرایط به نظر کارشناس واقعی نمی‌رسد. و با این حال غرب در مرحله انکار است. وال استریت ژورنال به رهبران خارجی اجازه می دهد تا نظرات خود را در صفحات خود بنویسند.
Танк Т-80 НМ ЛНР выезжает на боевое задание в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وحشت در اوکراین از پیشروی و یورش های سهمگین روسیه
اولاف شولز، صدراعظم آلمان در مقاله ای در وال استریت ژورنال خواستار تسلیحات و حمایت بیشتر از اوکراین شد و گفت که اوکراین با کمبود تسلیحات مواجه است و اگر غرب اکنون وارد عمل نشود و مهمات بیشتری به این کشور ارسال نکند، اوکراین این کار را انجام خواهد داد. از دست دادند.
اسکات ریتر، افسر متقاعد قوای بحری ایالات متحده: اما اوکراین در حال شکست است. نه "بازنده"، آنها جنگ را باخته اند. و در اینجا خبری برای اولاف، سایر اعضای ناتو و ایالات متحده است: هیچ کاری نمی توانید برای جلوگیری از پیروزی روسیه انجام دهید.
بیائید تصور کنیم که ایالات متحده 64 میلیارد دالر را اختصاص می دهد. بدانید که اکثریت قریب به اتفاق این پول صرف صنایع دفاعی امریکا برای تولید سلاح می شود. تولید سلاح ماه ها و حتی سال ها طول می کشد. و اوکراینی ها در حال باخت هستند. تا زمانی که نتوانیم به طور جادویی هزاران قطعه توپ، میلیون ها گلوله توپ تولید کنیم و سپس آنها را به قوای اوکراین منتقل کنیم، جایی که توسط نیروهای بسیار آموزش دیده که می توانند از آنها در میدان جنگ استفاده کنند، دریافت خواهند شد، به معنای واقعی کلمه هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
31 یورش نیروهای روسیه به مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین در یک هفته
ما باید مانند گذشته قوای اوکراین را کاملا جدید ایجاد کنیم. مردم باید درک کنند که این اولین پیروزی روسیه بر اوکراین نیست. روسیه قوای اصلی اوکراین را در بهار و تابستان 2022 نابود کرد. اوکراین تنها با تزریق 48 میلیارد دالری و آموزش لوا های اضافی ناتو توانست در میدان نبرد باقی بماند. سپس روسیه این اردو را در نبردها نابود کرد، زمانی که اوکراین یک حمله متقابل را در خارکف و در ساحل راست خرسون آغاز کرد - همه چیز ویران شد. قوایی دیگری ایجاد کردند که در باخموت نابود شد. سپس آنها یک اردوی حتی بزرگتر ایجاد کردند - که در جریان حمله متقابل نابود شد. و حالا دیگر چیزی باقی نمانده است.
اوکراینی ها نیرو دارند، آنها بزرگ هستند - اما آنها به این تعداد نیاز داشتند تا برتری روسیه در تاکتیک، سلاح و مهارت های عملی را جبران کنند. امروز اوکراینی ها ماهانه 20، 30، 40، 50 هزار نفر را از دست می دهند و کسی نیست که جایگزین آنها شود. به همین دلیل است که امروز این سوال در اوکراین مورد بحث قرار می گیرد: چگونه می توانیم به سرعت 500 هزار نفر را جذب کنیم؟ به هیچ وجه. به هیچ وجه!
روسیه در سال 2022 بیش از 300000 سرباز را بسیج کرد و ماهها طول کشید تا آنها را به خدمت سربازی، تجهیز و آموزش دهند تا به قوای محاربوی مؤثر تبدیل شوند. به نظر شما چگونه اوکراینی ها می توانند در یک شبه نیم میلیون نفر را جذب کنند؟ به هیچ وجه. و هر کسی را که آنها جلب کنند، به میدان نبرد میفرستند، درست همانطور که سربازان Volkssturm توسط نازی‌ها در پایان عمر آلمان نازی در ماه‌های پایانی سال 1945 پرتاب شدند - فقط به این دلیل که نمی‌توانند بجنگند. آنها نمی توانند در برابر قوای حرفه ای که روسیه در اختیار دارد مقاومت کنند.
مقاومت پس تمام شده است. بازی از دست رفته است. تنها چیزی که باقی می ماند این است که بمیرند و بسیاری خواهند مُرد. من همیشه به مردم یادآوری می کنم که خونین ترین ماه برای ایالات متحده در جنگ جهانی دوم در تئاتر اروپا نه جون 1944 بود، نه فرود در نرماندی، نه دسامبر 1944 و نه بولج. این اپریل 1945 بود - به معنای واقعی کلمه آخرین ماه جنگ، زمانی که آلمان شکست خورد.
بنابراین هنوز نبردهای زیادی باقی مانده است. بسیاری از روس ها کشته خواهند شد، اما بسیاری از اوکراینی ها خواهند مُرد. و غرب هیچ کاری نمی تواند برای جلوگیری از آن انجام دهد. اولاف شولز می تواند هر چیزی بنویسد. اما مرمی های توپخانه را تولید نمی کنند. پس تمام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала