امریکایی‌ها دیگر بایدن را به‌ عنوان رئیس‌جمهور نمی‌بینند

© AP Photo / Evan VucciДжо Байден на мероприятии по защите репродуктивных прав в Белом доме
Джо Байден на мероприятии по защите репродуктивных прав в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2024
عضو شوید
شهروندان ایالات متحده ای امریکا دیگر رئیس جمهور کنونی کشورشان را به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده نمی‌بینند، زیرا وجهه ضعیفی شکل گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال می نویسد: در آستانه انتخابات، امریکایی ها دیگر جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده را نه تنها به دلیل سن بالا، بلکه به دلیل شکل گیری نامناسب و عدم ارتباط عاطفی با رای دهندگان، در سمت اش نمی بینند.
این روزنامه خاطرنشان می کند، که مشکل اصلی بایدن این است که علیرغم شماری از موفقیت های او، بسیاری از رأی دهندگان هنوز او را مظهر یک دولتمرد جهانی، یا یک مذاکره کننده چیره دست، یا "تسلی دهنده"، یک "سرگرم کننده" برای کشور نمی دانند.
بانک مرکزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
بایدن: دارایی‌های افغانستان در امریکا هم‌چنان بسته باقی می‌ماند
وال استریت ژورنال می نویسد، به گفته جامعه شناسان و تحلیلگران، اشتباهات بایدن ممکن است بر نگرش ها نسبت به او تأثیر بگذارد تا اشتباهات رئیسان جمهور پیشین وجهه آنها را رنگ آمیزی کند - نه تنها به این دلیل که بایدن با 81 سالگی پیر ترین رئیس جمهور کنونی کشور است، بلکه به این دلیل که او تصویری از یک رهبر نیرومند یا ایجاد ارتباط عاطفی با رای دهندگان نساخته است.
برپایه نوشته ای این نشریه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، برعکس، روابط قوی تری با رای دهندگان خود برقرار کرده است و حامیان او بسیار بیشتر از حامیان بایدن می گویند، که رای آنها "بیشتر نشانه حمایت از نامزدشان است".
یادآوری می کنیم، که بایدن پیرترین رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ است و لغزش‌ها و اشتباهات مکرر او در انظار عمومی انتقادهای تند سلف و اصلی‌ترین مخالف سیاسی او، دونالد ترامپ، جمهوری‌خواه را برانگیخته است. با این حال، حتی در میان دموکرات‌ها، تعدادی از سیاستمداران برجسته بارها از بایدن خواسته‌اند که از شرکت در مبارزات انتخاباتی خودداری کند و دلیل آن سن بالای این سیاستمدار است. در صورت انتخاب دوباره ای بایدن در پایان دومین دوره ریاست جمهوری اش در سال 2029، بایدن 86 ساله خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала