نیروهای مسلح اوکراین با کمبود شدید پیاده نظام روبرو هستند

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото
Украинские военнослужащие на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عضو شوید
فرماندهان واحدهای نیروهای مسلح اوکراین از فروپاشی جبهه به دلیل کمبود سرباز می ترسند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی واشنگتن پست به نقل از سربازان و فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین می نویسد، که سربازان اوکراینی کمبود شدید پیاده نظام را تجربه می کنند، ارتش خسته است و روحیه آنها در حال فروافتادن است.
این نشریه سخنان یکی از فرماندهان اوکراینی را که خود را سرگئی معرفی کرده است نقل می کند: "می توانید آن را احساس کنید، مردم هم از نظر اخلاقی و هم از نظر جسمی خسته هستند".
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بن بست در اوکراین به دلیل کمبود نیرو
ارتش بر این باور است، که کمبود پرسنل می تواند تأثیر دومینویی داشته باشد، به ویژه در زمستان که شرایط آب و هوایی سخت است.
یکی از فرماندهان گردان به نام الکساندر گفت، که اوکراینی ها به ارتش نمی پیوندند، زیرا "دولت نمی تواند به آنها توضیح دهد که باید به آنجا بروند".
همانطور که اشاره شد، کمبود مهمات و سلاح نیز برای سربازان اوکراینی مشکل ساز است. به گفته یکی از فرماندهان، گروهان او تنها ده گلوله برای دو هویتزر دریافت کردند.
لایحه بسیج، که رادای عالی اوکراین روز چهارشنبه در اولین قرائت از آن حمایت کرد، برای حل مشکل کمبود مردم در جبهه است. برخلاف نسخه قبلی، سربازگیری افراد معلول را پیش بینی نمی کند، اما به طور قابل توجهی این روند را سخت تر می کند.
همانطور که ایرینا گراشچنکو، معاون همبستگی اروپا گزارش داد، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، والری زالوژنی، در جریان رای گیری غایب بود و رسانه ها درباره استعفای احتمالی قریب الوقوع او می نویسند. وی تاکید کرد، که لایحه دولت دارای خطرات فساد است و با قانون اساسی مطابقت ندارد. انجمن تجاری اروپا نیز با این سند مخالفت کرد و خواستار عدم پذیرش آن به این شکل شد.
یولیا تیموشنکو، رئیس حزب باتکیوشچینا گفت، که لایحه جدید بسیج غیرقابل قبول است، تصویب آن جنایت علیه کشور است. علیرغم مخالفت ها، سند طبق یک رویه اختصاری، یعنی "بدون سؤال، بدون پاسخ، بدون بحث" بررسی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала