- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بن بست در اوکراین به دلیل کمبود نیرو

© AP Photo / LibkosУкраинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عضو شوید
کیف به دلیل وضعیت در جبهه، از سراسر جهان از مزدوران دعوت می کند تا به نیروهای اوکراین بپیوندند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از الکساندر شاخوری، یک افسر در بخش هماهنگی گزارش می دهد، که اوکراین، در پس زمینه بن بست در میدان نبرد، در حال گسترش سیستمی است که به مزدوران از سراسر جهان اجازه می دهد به لژیون خارجی نیروهای مسلح اوکراین بپیوندند.
این خبرگزاری به نقل از شاهوری می نویسد: "در پس زمینه بن بست در میدان نبرد با فدراسیون روسیه، اوکراین در حال گسترش سیستمی است که به مردم از سراسر جهان اجازه می دهد به ارتش اوکراین بپیوندند".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
لاوروف به نیرو های غربی در اوکراین هشدار داد
به گزارش آسوشیتدپرس، در آغاز سال 2022، کیف اعلام کرد که 20 هزار مزدور از 52 کشور در اوکراین حضور دارند.
در این پیام آمده است، که اکنون با حفظ محرمانه بودن افراد نظامی، مقامات نمی گویند، که چه تعداد از آنها (مزدوران) در میدان جنگ حضور دارند، اما می گویند که مشخصات شبه نظامیان تغییر کرده است.
یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه بارها اعلام کرده است، که رژیم کی‌یف از مزدوران خارجی به‌عنوان "خوراک توپ" استفاده می‌کند و ارتش روسیه به نابودی آنها در سراسر اوکراین ادامه خواهد داد. کسانی که خودشان برای پول جنگیدند در بسیاری از مصاحبه‌ها اعتراف کردند که ارتش اوکراین اقدامات خود را به خوبی هماهنگ نمی‌کند و شانس زنده ماندن در جنگ‌ها کم است، زیرا شدت درگیری با افغانستان و خاورمیانه که آنها به آن عادت کرده‌اند قابل مقایسه نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала