- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

لاوروف به نیرو های غربی در اوکراین هشدار داد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме "Примаковские чтения"
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
عضو شوید
لاوروف: روسیه نشست‌های نیروهای مسلح اوکراین با مزدوران و جنرال‌های غربی را مورد هدف قرار خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که نیروهای روسیه مکان هایی را که نظامیان اوکراینی و مزدوران غربی در آنجا جمع می شوند را ویران خواهند کرد و این واقعیت که از اشیاء غیرنظامی برای چنین اهدافی استفاده می شود جنایت جنگی اوکراین است.

لاوورف گفت: "این واقعیت که اوکراین از امکانات غیرنظامی برای برگزاری انواع جلسات مزدوران، جنرال ها و مربیان غربی با ارتش خود استفاده می کند، تقصیر اوکراین است. اگر چنین جلساتی را پیدا کنیم که روز گذشته در کراماتورسک اتفاق افتاد، آنها را نابود خواهیم کرد.

از آنجایی که اینها افرادی هستند که به ما اعلان جنگ کرده‌اند، اما این واقعیت که اوکراینی‌ها به طور مداوم و منظم از زیرساخت‌های غیرنظامی برای استقرار سلاح‌های سنگین خود استفاده می‌کنند، از کشورهای ناتو که اوکراینی‌ها را آموزش می‌دهند می‌خواهم به این موضوع توجه کنند."
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время заседания совета министров иностранных дел стран - участниц БРИКС в Кейптауне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
لاوروف در مورد شورش پریگوژین
به گفته لاوروف، استفاده از امکانات غیرنظامی برای مقاصد نظامی جنایت جنگی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала