لاوروف در مورد شورش پریگوژین

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время заседания совета министров иностранных дел стран - участниц БРИКС в Кейптауне
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время заседания совета министров иностранных дел стран - участниц БРИКС в Кейптауне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
عضو شوید
لاوروف در مورد تلاش شورش پریگوژین: بیشتر از "ناخوشایند"، مشکل است از آن نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر امورخارجه روسیه بیان کرد که تلاش یوگنی پریگوژین برای شورش چالشی بیش نیست. وی افزود: در طول تاریخ، روسیه پس از پشت سر گذاشتن چنین چالش های قوی تر شده است.
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در 30 جون طی جلسه توجیهی در پاسخ به سوال یک روزنامه نگار در مورد شورش شرکت نظامی خصوصی واگنر بیان کرد: روسیه همیشه از " چالش" قوی تر بیرون آمده است.
رئيس بيلاروس ألكسندر لوكاشينكو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2023
لاوروف: پوتین پیشنهاد لوکاشنکو برای کمک در حل و فصل قضیه شورش را پذیرفت
به گفته وی، روسیه نباید چیزی را به کسی توضیح دهد. و اگر کسی در غرب شک دارد، این مشکل اوست. علاوه بر این، مسکو در مورد "کفایت بسیاری از رهبران غربی" نیز تردید دارد، که اعتراف می کنند که رای دهندگان آنها "در رنج هستند"، اما سیاست خود را به خاطر "پیروزی اوکراین" ادامه می دهند.
لاوروف در پایان گفت: روسیه همیشه از هر چالش سربلند بیرون آمده است، و این رویداد را نمی توان چیزی بیشتر از یک چالش خواند. و هربار روسیه قوی تر و محکم تر شده است. این بار هم همینطور خواهد بود. فعلاً ما احساس می کنیم که این روند آغاز شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала