شکایت اوکراینی ها از کمبود شدید انواع تسلیحات در ارتش

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر شکایت اوکراینی ها از کمبود شدید انواع تسلیحات در ارتش
شکایت اوکراینی ها از کمبود شدید انواع تسلیحات در ارتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عضو شوید
یک روزنامه‌ی آمریکایی در گزارشی نوشت: به ازای هر گلوله شلیک شده توسط ارتش اوکراین 10 گلوله روسی وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک،روزنامه‌ی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: نیروهای مسلح اوکراین کمبود شدید تسلیحات را تجربه می کنند، در برابر هر گلوله آنها 10 گلوله روسی وجود دارد.
در مقاله خاطرنشان شده است که سربازان اوکراینی مجبورند مهمات را ذخیره کنند، زیرا می ترسند ایالات متحده حمایت نظامی را کاهش دهد.
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بن بست در اوکراین به دلیل کمبود نیرو
این گزارش می‌گوید: نیروهای اوکراینی در حال حاضر به دلیل کمبود انواع مختلف تسلیحات در وضعیت ضعف بسیار ناگوار قرار دارند. این نیروها به نقطه ای رسیده اند که وادار اند گلوله های توپخانه را جیره بندی کنند.
یکی از نظامیان اوکراینی تاکید کرد که پس از تلاش ناموفق سال گذشته در یک ضد حمله گسترده توسط نیروهای مسلح اوکراین، ذخایر نیروی انسانی و تجهیزات آنها به شدت کاهش یافت و بنابراین اوکراین مجبور به مبارزه دفاعی شد. به گفته وال استریت ژورنال، در چنین شرایطی، این کشور بر حملات هواپیماهای بدون سرنشین از جمله در خاک روسیه متمرکز شده است.
به گفته نظامیان اوکراینی، ارتش اوکراین از کمبود گلوله‌های توپخانه در خط مقدم رنج می‌برد و همین باعث شده برخی نگرانی‌هایی ایجاد شود که این نیروها تا چه زمانی می‌توانند مواضع خود را در برابر حملات مستمر روسیه حفظ کنند.
در مارچ 2023، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپا، از قصد اتحادیه اروپا برای تامین 1 میلیون گلوله به اوکراین تا مارچ 2024 خبر داد. از مارچ 2023، اتحادیه اروپا 330 هزار مهمات ارسال کرده است. بلومبرگ نوشت که این طرح به دلیل تاخیر در تولید و نگرانی از اتمام ذخایر کشورهای اتحادیه اروپا قابل اجرا نیست. در 31 جنوری، بورل اعلام کرد که تا مارچ 2024 بیش از 500 هزار مهمات توپخانه را به اوکراین ارسال خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала