پسکوف: پوتین با کارلسون دیروز مصاحبه کرد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Американский журналист Такер Карлсон в Москве
Американский журналист  Такер Карлсон в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت، که "رونوشت" مصاحبه رئیس جمهور روسیه با خبرنگار امریکا که در فضای مجازی ظاهر شد: جعلی است. اما او دیروز با رئیس جمهور مصاحبه کرد.
به گزارش اسپوتنیکف دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در توضیح متن ادعایی مصاحبه ولادیمیر پوتین با روزنامه‌نگار امریکایی تاکر کارلسون که در فضای مجازی منتشر شد، گفت: "ما درباره ای تقلبی مطلق صحبت می‌کنیم".
پسکوف تایید کرد، که کارلسون روز سه شنبه با پوتین مصاحبه کرده است.
Ведущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
پیش پرده ای مصاحبه ای ولادیمیر پوتین با تاکر کارلسون بیش از 50 میلیون بازدید داشت
پسکوف در پاسخ به این پرسش که کرملین درباره ای نشریاتی مانند این رونوشت چه فکر می کند و آیا خطراتی در آنها برای رئیس جمهور وجود دارد، گفت: "بدیهی است که ما درباره ای تقلبی مطلق صحبت می کنیم. تقلبی‌ها زیاد هستند و هستند و هستند، و بسیاری از تقلبی‌ها وجود خواهد داشت و باید مطابق با آنها برخورد شود".
پسکوف توضیح داد که چرا پوتین با کارلسون مصاحبه کرد
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه توضیح داد، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با تاکر کارلسون روزنامه نگار امریکایی مصاحبه کرد، زیرا موضع وی به طور متضادی با رسانه های سنتی آنگلوساکسون متفاوت است.
پیش از این پسکوف تایید کرد، که تاکر کارلسون، روزنامه نگار امریکایی روز سه شنبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده است.
پسکوف در پاسخ به این پرسش که چرا پوتین با کارلسون موافقت کرد، گفت: "او موضعی دارد که با دیگران متفاوت است، این موضع به هیچ وجه طرفدار روسیه نیست، طرفدار اوکراین نیست، بلکه طرفدار امریکاست. اما حداقل با موضع این رسانه های سنتی آنگلوساکسون در تضاد است".
سخنگوی رئیس جمهور تایید کرد، که این مصاحبه در یک دیدار شخصی انجام شده است. سخنگوی کرملین هنگامی که از او خواسته شد مشخص کند در چه روزی ضبط شده است، خاطرنشان کرد که "من نمی خواهم از خودم پیش بزنم".
پسکوف توضیح داد: "به هر حال، این مصاحبه او (کارلسون) است، بنابراین وقتی او آماده انتشار آن شد، شاید ابتدا درباره همه جزئیات صحبت کنیم".
همچنین از وی پرسیده شد که آیا این روزنامه‌نگار پیش از دیدار با پوتین قرنطینه را رعایت کرده و آیا اقدامات احتیاطی دیگری انجام شده است یا خیر. سخنگوی ریاست جمهوری پاسخ داد: "هنوز درباره ای جزئیات چیزی برای گفتن ندارم".
یادآوری می کنیم، که کارلسون روز سه شنبه در شبکه اجتماعی ایکس در پس زمینه برج های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی پیامی ویدیویی منتشر و در آن اعلام کرد به زودی با رئیس جمهور روسیه مصاحبه خواهد کرد.
به گفته این روزنامه نگار، او مصاحبه خواهد کرد زیرا امریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند. در همان زمان، کاخ سفید، به گفته کارلسون، دو بار تلاش کرد تا مصاحبه را مختل کند. سپس کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید این اظهارات این روزنامه نگار را رد کرد. یک ساعت پس از انتشار، شمار بازدیدها 5.2 میلیون نفر بود و یک شبه از 50 میلیون نفر گذشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала