پیش پرده ای مصاحبه ای ولادیمیر پوتین با تاکر کارلسون بیش از 50 میلیون بازدید داشت

© AP Photo / Richard DrewВедущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото
Ведущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
عضو شوید
پیش پردده ای مصاحبه ای روزنامه نگار مشهور امریکایی با رئیس جمهور فدراسیون روسیه در جریان 9 ساعت بیش از 50 میلیون در شبکه ای ایکس داشت.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون روز سه شنبه در شبکه اجتماعی ایکس در پس زمینه برج های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی پیامی با پیش پرده ای از مسکو منتشر و در آن اعلام نمود به زودی با ولادیمیر پوتین مصاحبه خواهد کرد. به گفته این روزنامه نگار، او با رئیس جمهور روسیه به آن دلیل مصاحبه خواهد کرد زیرا امریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند.
یک ساعت پس از انتشار این ویدئو، شمار بازدیدها 5.2 میلیون نفر بود. در عرض دو ساعت، این رقم چهار برابر شد و به 20 میلیون بازدید رسید.
Ведущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2023
کلوپ ویدیو
چرا پنتاگون از خروج تاکر کارلسون از فاکس نیوز خوشحال شد؟
پیام کارلسون واکنش بزرگی را هم در میان کاربران شبکه های اجتماعی و هم در میان نمایندگان رسانه ها و تشکیلات سیاسی امریکا به دنبال داشت.
به گفته خود این روزنامه نگار، کاخ سفید دو بار تلاش کرد تا این مصاحبه را مختل کند. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید سپس اظهارات کارلسون را رد کرد.
وبلاگ نویس محافظه کار یان چونگ به کارلسون درباره ای خطر احتمالی نخبگان سیاسی امریکا به دلیل سفر وی به روسیه هشدار داد. به گفته وی، شمار زیادی از سیاستمداران و نمایندگان رسانه های امریکایی پیش از این به دلیل موضع گیری کارلسون خواستار دستگیری او شده اند. ایلان ماسک بازرگان امریکایی به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار دستگیری آن دسته از نمایندگان تشکیلات امریکایی شد که از اقدامی مشابه در برابر این روزنامه نگار دفاع می کنند.
مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه امریکا، اقدام کارلسون را نمونه ای از روزنامه نگاری واقعی خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала