هدف قرار گرفتن یک پایه مخابراتی افغان بیسیم از سوی جبهه بسیج ملی با بمب های دستی + ویدیو

© National Mobilization Front Xجبهه بسیج ملی: شش طالب وردکی را در شکردره کشتیم
جبهه بسیج ملی: شش طالب وردکی را در شکردره کشتیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
عضو شوید
جبهه بسیج ملی با پخش نوار دیداری نوشته است، که این پایه آنتن شبکه مخابراتی افغان بیسیم به دلیل نقص حریم خصوصی مشتریان این شرکت که سیم کارت های نظامیان پیشین را در اختیار استخبارات گروه طالبان قرار میدهد، صورت گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه بسیج ملی با نشر پیامی در برگه ای ایکس گفته است، که در یک سال گذشته شمار زیادی نظامیان پیشین و مبارزان ضد طالبانی از طریق سیم کارت های دوستان و همکاران شان که از سوی این شرکت مخابراتی در اختیار استخبارات قرار داده شده است شناسایی و زندانی شدند حتی شماری از نظامیان نیز به شهادت رسانیده شده اند".
در ادامه ای این پیام آمده است: "چهار روز پیش جبهه بسیج ملی در اعلامیه ی این شرکت مخابراتی را سه روز وقت داده بود که دست از این خیانت به مشتریان بردارند، در غیر آن با واکنش جدی مبارزان جبهه بسیج ملی روبرو میشوند".
این جبهه درباره ای این یورش چنین روشنی انداخته است: "این جبهه نزدیکای ساعت ۶:۵۲ دقیقه شام گذشته یک پایه مخابراتی این شرکت را در روستایی لاله‌کی ولسوالی خان آباد ولایت کندز مورد اثابت دو بمب دستی قرار داده و یک نفر نگهبان این شرکت را نیز زخمی نموده است".
این جبهه خاطر نشان کرده است، که این نخستین اقدام جدی آنان است که اگر شرکت مخابراتی افغان بیسیم بازهم از در اختیار قرار دادن سیم کارت های شهروندان به استخبارات گروه طالبان دست نبردارد، با واکنش های جدی‌تری آنان روبرو خواهد شد که جبران آن به این شرکت سخت خواهد بود.
جبهه بسیج ملی: شش طالب وردکی را در شکردره کشتیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2024
هشدار سه روزه ای جبهه بسیج ملی به شبکه مخابراتی افغان بیسیم
جبهه بسیج ملی چند روز پیش به شبکه مخابراتی سه روز وقت داده بود تا از توزیع سیم کارت های نظامیان پیشین به گروه طالبان خودداری کند.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال ۲۰۲۱ کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با چیرگی گروه طالبان بر افغانستان گروه های دیگر تروریستی هم در افغانستان فعال شده و افغانستان به کشور صدور تروریسم در منطقه تبدیل شده است و هم اکنون بیش از بیست میلیون نفر با گرسنگی در این کشور دست و پنجه نرم می کنند و روزانه صدها نفر از بیکاری این کشور را ترک می کنند.
در همین حال کارشناسان می گویند، که گروه طالبان پیوند تنگاتنگ با القاعده دارد و به این گروه در دوره نخست و اکنون در افغانستان پناه داده است.اکنون اگرچه در افغانستان همه ظواهر اسلامی برقرار و محفوظ است و نمازهای جماعت و نماز جمعه از دیگر زمان ها بیشتر برقرار است و صدای اذان بلند و حتی گسترده تر از دوره های پیشین است، منتها ترس ووحشت حاکم بر جامعه استوار، فقر در حال گسترش، درونمایه اسلام یعنی عدالت و رعایت حقوق مردم و آنچه اسلام برای آنها ظهور کرد، وجود ندارد.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала